Joachim Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Meget pen bil.. Har 1.8 Sport motor noe mer ytelse enn en vanlig 1.8? og hva er "Spesielt" for en Golf 2 sport?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hmm..trooor motor yter likt som andre 1,8l..ikke helt sikker..ellers så er vel interriøret annerledes..mer "sportslig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Må bare ta bort de plastlistene på siden. Så ikke helt bra ut uten plast hele veien. Eller sette på den lille som mangler. Syns det så pent ut med plast på siden!!! Pen bil, strøken!!! hellothere Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Rød 2ere må holdes innen slekta, Lars ;) hehePrøve å ta no bilder i kveld ? :) skal vaske og polere rett etter jobb..Meldt bra vær utpå ettermiddagen så.. hehe ja.. må prøve å ta noen bilder i kveld :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Meget pen bil.. Har 1.8 Sport motor noe mer ytelse enn en vanlig 1.8? og hva er "Spesielt" for en Golf 2 sport?.. Sport Motoren har vist 102hk :) men taper endel efekt pga Automat kasssa da.. så går som 1.8l Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 å felgene skal nok jeg ha selv :) men skal si fra vis de skal bort jeg :) hehe Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Meget pen bil.. Har 1.8 Sport motor noe mer ytelse enn en vanlig 1.8? og hva er "Spesielt" for en Golf 2 sport?.. Sport skal etter det jeg har blitt fortalt være en gti med 90 hk motor ( mer eller mindre ) ikke mer en 90 hk i dem. Senket - litt bedre interiør osv ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Sport skal etter det jeg har blitt fortalt være en gti med 90 hk motor ( mer eller mindre ) ikke mer en 90 hk i dem. Senket - litt bedre interiør osv ... Samme her... er en GTI med 1.8 forgassermotor... 90hk. :) Har jeg hørt iallfall. Men den har alt annet som GTI har da, interiør, skiver bak osv. hellothere Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ok, takk for svar, jeg går til anskaffelse av en 91 modell golf 2 sport da nyåret ringes inn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Nydelig golf2!. Fiin farge. Du gjør det rette i å sette org speil på..hehe Felga var rå. Har lyst på slike selv. Det er vel Revolution?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 er ikke forgasser motor værtfal.. men driter egentlig i hva det er jeg :) ikke lenge denna motoren er der alikevel :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Nydelig golf2!. Fiin farge. Du gjør det rette i å sette org speil på..heheFelga var rå. Har lyst på slike selv. Det er vel Revolution?? ' takk for det :) ja er pent med orginale speil.. er Smith Revolution felger Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 da har jeg tatt noen flere bilder.. glemte å ta innvendig.. men der sitter det komplett skinn innt. fra Golf Rally.. kan ta ett bilde i morra.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Samme her... er en GTI med 1.8 forgassermotor... 90hk. :) Har jeg hørt iallfall.Men den har alt annet som GTI har da, interiør, skiver bak osv. hellothere På 2 Golfer 1,8 sport som jeg veit om så er det IKKE skiver bak.. og setene er heller ikke så mye og skryte av for og si det sånn. Hardplast dash er det i begge dem :( PS: Pen bil du har fått deg nå texx. Liker den pene rødfagen :thumb Har ikke lest no spess. men hvorfor solgte du mk1`n? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 På 2 Golfer 1,8 sport som jeg veit om så er det IKKE skiver bak.. og setene er heller ikke så mye og skryte av for og si det sånn. Hardplast dash er det i begge dem :( aner ikke ossen stolene i min har vært jeg.. men er ikke hardplas dash værtfal.. men mulig det er bytta.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg