Superthomas Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Tok service på bilen da jeg så at en del slanger hadde begynt på morkningsprosessen, og byttet disse ut med silikonslanger. Hadde i anledningen av slangen som holder trykk på bremsekraftforsterkeren (slangen mellom innsuget og bremsekraftforsterker) for inspeksjon. Kom ut bra med lufttrykk når den blei nappa av, tenkte ikke noe videre på det siden jeg regnet med at dette trykket ville bygge seg opp igjen når jeg startet igjen. Denne slangen så bra ut så jeg satte den tilbake. Men bremsekraften uteblir helt, samme pedalfølelse som om hele bremsesystemet skulle vært fullt av luft.. Hva for noe idioti har jeg gjort, og hvordan fikser jeg det? Slangen er festet skikkelig og lekker ikke noe sted. Ikke er den tett heller. Hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Kan det sitte en enveisventil inni denne mon tro? Må ut igjen å teste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Bare for og være pirkete så er det ikke trykk men vakum cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Det sitter en kuleventil på slangen ja, slik at det ikke skal komme trykk i bremseforsterkeren ved en evt antending i innsuget. Sjekk om det er denne som krangler... er ellers ingen grunn til at det skal slutte å virke etter å ha koblet fra slangen! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jepp vakuum, my bad. Fungerte fint nå etter jeg snudde den igjen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg