Oshim Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Nå ble det vanskelig.. Har jo 2 sett med 15" allerede... igår fikk jeg klemt inn ett sett med Fete 13" gjengen.. Fikk pruta ned til 100 kr HUNDRE kr:) .. Her har vi dem (nesten) .. Gjør ingenting om jeg får noen synspunkter om jeg burde kjøre med dem eller 15" tommerne da "rolleyes" Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Syns du sku kjøre med 13" jeg.. kombinert med sikkelig senking, ganske lav profil (185/50.. ell no) og de små fangerne du har kunne det blitt sikkelig fett :) Fine var de å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Kjør 13"! 175/50-13 sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 hmmm... Kanskje det:) Tysker stuket er ikke dumt... Noen som vet om firma som krommer felger osv.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 tøffe dem, vis du ikke skal ha dem kan du bare ta dem med deg til vinger så kjøper jeg dem jeg;) ;) Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Da fikk jeg lurt på felgene ja... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Jeg ville kjørt på 15" (og solgt 13" til meg) ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Det er ikke umulig de blir tilsalgs.. grunnet lat person (meg) og heftig innpress på dem.. gidder ikke å banke å herje for å få dem innenfor skjermene:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Ett bilde til... Hadde ikke gjort noe om jeg hadde 1.Vaska bilen 2.Vaska felga 3.Satt på nye dekk /m mønster :) uten navn.bmp Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Ho ho ho... fete felger!!!! Selge?? Trenger ffelger til bane dekk!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 kjøper dem gjerne jeg og Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Hmm litt forvirra jeg... når ble det tøft med 13" ? :) Bare lurer jeg.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 old school golf1 med minilite felger og crom fangere hadde vært noe veit du, må jo ha noen nye prosjekt i tankene:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Oshim, må du ikke selge. Ha dem selv. Blir bra til prosjektet ditt det der. Var det der med senking? Passa det bra? Er vel ikke så mye stress å kappe å banke i skjermene? Jeg skal gjøre det jeg.. Litt må man jo ofre for golfen :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 fine de der! lurer på om det blir 16" på 3'rn min, dissa her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg