Gå til innhold

Erfaringer med disse merkene?

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Å ha lyd bare bak er ingen behagelig opplevelse lenger :)

Så tiden er kommet til at jeg må ha noe fram også. Jeg er av den typen som liker å gi på litt når det gjelder volum, så det må være noe som spiller rent selv om det er høyt.

Tenker litt på disse merkene, så jeg lurer på hva deres erfaringer med disse er :

- Cadence zx series

- Earthquake F4.0-R

- Fusion FES-42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høy effekt tålighet med extrem kontrol og ikke så avhenge av kasse volum bak menbranen - det er få elementer som tåler. Morel har hexagonal spole tråd viklet på et 3 tommers aluminiums spoleform -samme spole konstruksjon brukes i både 5.25", 6.5", 8", 9" og 10"...og med max transients effekt tålighet på 1000 watts er et bedre alternativ enn flere av de nevnte merker. :hammer

anbefaler deg pahf å ta og investere i god kvalitet og bedre lyd. Ta en titt på Elate serien og Hybrid Ovation!! cheers

Selv bruker jeg Elate 5 og Elate 6. Elate 5 frontsettet får 2x 75watt fra Phoenix Gold og aldri fått problemer med forvregning fra hverken elementer eller amp. samme med Elate 6 og 2x100watt fra PG. Tro meg: de tåler effekt... apropos, batteri spenning er 14,9volt i bilen.... :hug:

bilde av Elate 5 og spolen på 3"....

b96ih5.jpg

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focal eller dynabel, da får du skikkelig saker

Focal frontsett og Dynabel sub. Ja

Men ikke Dynabel frontsett, de er greie nok for han som skal bytte ut orginal høyttalere og fortsatt hente krefter fra spiller. Men for han kar'n her, så ville jeg ikke brukt Dynabel frontsett. Heller Focal eller Peerless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok ikke dynabel nei, har hørt de settene spille å syns rett og slett ikke de var noe imponerende. men peerless har jeg ikke hørt så det får kanskje bli neste gang.

Peerless er bra for prisen, og Dynabel er kun brukanes til sub. ikke noe annet.

Forsterkerne dems er ikke så værst for prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider