vwsportz Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 finnes det 4 trinskasser til golf 2 gti? 8 ventilers? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Nei, bare golf 1 gti som kom med 4 trinns de første åra. Kan få en kasse fra en vanlig golf med 4 trinn til å passe, må bytte clutch og indre drivknuter for at det skal passe. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 hvordan finner jeg ut hvordan girkasse jeg har uten å gjøre noe kjempedrastisk? begynner å lure på om at girkassen ikke passer overens med speedoen? motoren er som sagt 8 ventilers gti fra toer Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 hvordan finner jeg ut hvordan girkasse jeg har uten å gjøre noe kjempedrastisk? begynner å lure på om at girkassen ikke passer overens med speedoen? motoren er som sagt 8 ventilers gti fra toer Du jekker opp bilen og kikker på girkassekoden som sitter innstansa ca midt under clutchhuset. Speedometerne ble levert med to ulike utvekslinger: W=950 for alle biler med 827-blokk og W=980 for biler med 801-blokk. Sistnevnte speedometer vil ha avvikende hastighetsanvisning, dersom du bruker det i bilen din. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg