VgRD Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Heisann, da har jeg startet på en Supra. Planen er at dette skal bli en skikkelig street racer. Det er en del igjen å jobbe på men det kommer seg Please kom med kommentarer, ros eller kritikk, er ikke hårsår :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Passer seg faktisk å fjerne vingen.. hehe. Skjelden man ser slikt, da. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 vinkelen på diffusern bak stemmer ikke helt... kul bil. kul mod! gleder meg til updates! cheers Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Ja synes den ble ganske fin uten vinge:D Kommer en update når jeg kommer hjem fra skolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Ny update på bilen, :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Nå er ikke jeg noen ekspert på slikt, men diffuseren ser fremdeles ikke helt tiktig ut...? Også kan du fjerne viskeren bak vel :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 ikke det at jeg har så mye peil på slikt men syntes den burde ha bagasjerom, ellers blir den litt for clean. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 er ikke helt sikker på hva som er galt men den diffusen ser ikke riktig uansett åssen jeg vrir på dritten:P tips på åssen det kan gjøres rett mottas med stor takk. Bagasjerommet ville jeg bare ikke ha der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 prøv å få linja på kanten litt konkav( <-- som denne parantesen liggende på magen... ellerno... Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 hmmm, ble litt wierd da og. skal fortsette å prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 skal det se ut som den burner, så burde den spinne og ryke på begge bakhjulene? :hammer ellers var den fet :wave Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Nei var egentlig ikke burning som var planen men at den liksom spola bitte litt når den dro igang... :P dessuten er det bare en wip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nei var egentlig ikke burning som var planen men at den liksom spola bitte litt når den dro igang... :P dessuten er det bare en wip hva er forskjellen på burning og spoling? tror nesten det er det samme :) og da burde det ryke fra begge dekkene :) men uansett en veldig fin bil. men burde hatt bakluke. da hadde den blitt perfekt synes jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 synes den så ALT for uvirkelig ut....mye penere når den ser ekte ut kiddie Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 synes den så ALT for uvirkelig ut....mye penere når den ser ekte ut kiddie det er vell det han prøver på;) vill du se ekte biler så kan du søke rundt på google;) fin modd det der.. fin uten vinge.. men å fjerne viskeren hadde gjort seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg