max190 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Eg hadde ein tråd i prosjekt forumet, men den forsvant, så eg prøve på nytt her... Har fått på 17" og senking sidan sist... planen er å sota rutene og få vekk det stygge hengarfestet... sånn ser bilen ut akkurat nå, kunne tenkt meg å fått den litt meir senka men eg får sjå... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Pen bil :) Er den senka og med 17" på det bildet? Jeg har fått flekka av hengerfestet på min, kutta det opp med vinkelsliper og strødd bitene diverse plasser over stillehavet, bare for å være sikker på at jeg aldri ser det igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Pen bil :)Er den senka og med 17" på det bildet? Jeg har fått flekka av hengerfestet på min, kutta det opp med vinkelsliper og strødd bitene diverse plasser over stillehavet, bare for å være sikker på at jeg aldri ser det igjen ;) den e senka me 17" på bildet ja... kunne godt vore litt lågare syns eg, i alle fall framme. fekk tatt av hengarfeste i går kveld, heiv det så hardt eg kunne ned i kontaineren! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hvor mye er den senka da? Min er senka 40/40, med 16" og jeg kunne fremdeles tenke meg å senke mer, er jo mye plass ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hvor mye er den senka da?Min er senka 40/40, med 16" og jeg kunne fremdeles tenke meg å senke mer, er jo mye plass ennå. 35/35 men du må vel øve på sånnt justerbare greier for å få den spesielt mykje lågare, utan å bruke vinkelsliparen? har kjørt rundt på kappa senkefjører i sommar, såg hissige ut då, men den var veeeldig stiv kan du sei. sånn såg an ut... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Fiksa litt på tåkelysa i ettermiddag(dei bak altså) fekk tak i ein sånn innsats på knoksen, slika at no har eg to lys på kvar side bak, så bilen ser litt breiare ut... sko ta bilder av det, men eg kom aldri så langt... tar det ein anna dag Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Fikk senkesett på min på fredag (35/35)... meget fornøyd.. bare 17" som mangler nå.. har også gjort d samme som deg.. lys i den innerste delan av baklysa fikk fan ikke til å leegge ut bilder her :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Får hive opp et par bilder av Accord`en til en kamerat av meg. Så du kan få noen idè`er til din. Dunket borti en annen bil med den da den var hvit og orginal, så den ble stylet, lakket og fikset. (Hjelpet han noe med styling og puss/klargjøring.) Lakk: Sort med skinn av blå. Styling: "Skyline" frontfanger, "M3"side, og custom bakfanger. + div. detaljer som sort netting grill m.m. Enn av di penere Accordene etter min mening. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Får hive opp et par bilder av Accord`en til en kamerat av meg. Så du kan få noen idè`er til din. Dunket borti en annen bil med den da den var hvit og orginal, så den ble stylet, lakket og fikset. (Hjelpet han noe med styling og puss/klargjøring.) Lakk: Sort med skinn av blå. Styling: "Skyline" frontfanger, "M3"side, og custom bakfanger. + div. detaljer som sort netting grill m.m. Enn av di penere Accordene etter min mening. Nice, men var ikke så begeistra for den "leppa" nederst på bakfangeren ;) Hvordan var passformen på frontfangeren, og hvor er den kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Husker ikke hvor den ble kjøpt. Det va en plass i Stavanger. Tok ufattelig lang tid å få den. Vi snakker om mange måneder. Var mye tull, fram og tilbake. Vil si at den hadde utrolig god passform faktisk, men den måtte behandles. Den var så absolutt ikke klar for lakkering da han fikk den. Måtte pusses og sparkels i fullt med hull (akkurat som steinsprut på hele fangeren) pluss div. skraper og slikt. Synest leppa (som ikke er påmontert men er en del av fangeren) må nesten være der. hadde blitt litt rett av hvis ikke. Ser MYYE finere ut i virkligheten en på bilde!! Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Får hive opp et par bilder av Accord`en til en kamerat av meg. Så du kan få noen idè`er til din. Dunket borti en annen bil med den da den var hvit og orginal, så den ble stylet, lakket og fikset. (Hjelpet han noe med styling og puss/klargjøring.) Lakk: Sort med skinn av blå. Styling: "Skyline" frontfanger, "M3"side, og custom bakfanger. + div. detaljer som sort netting grill m.m. Enn av di penere Accordene etter min mening. eg meine at skyline fangar passe best på skyline eg, hadde ikkje heilt sansen for det, men smaken er som baken cheers Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har forresten vore på hjulstillingskontroll å greier nå me bilen, så nå skal ikkje dekkforbruket vere så enormt som det har vore i sommar. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg