Bjerke Motorsport Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Er det noen som vet hva hun blonde Gatebildama fra 2001-2003 heter? Det var før Rask & Co. gjorde entre i manesjen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Christine Hansen? aka Tine med backup sanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hmm...nei, jeg tror ikke det er henne. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Tanya Hansen var "babe" i Gatebilfilmen 2002 i allefall Ikke henne jeg mener heller... Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tror det må være Shiela Vore, husker ikke hvordan hun skriver navet sitt, høy og mørk jente. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tror det må være Shiela Vore, husker ikke hvordan hun skriver navet sitt, høy og mørk jente. Hvis hun er høy og mørk, tviler jeg på at dette er den blonde gatebildama han etterlyser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvis hun er høy og mørk, tviler jeg på at dette er den blonde gatebildama han etterlyser :) Ikke like lett å få med seg alt nei :pray Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tror det må være Shiela Vore, husker ikke hvordan hun skriver navet sitt, høy og mørk jente. Dette hun fra 2002 filmen? Med svart og hvit rutete kjole? Hu er jo rådeilig! Må jo være Christine Hansen aka Tine du mener her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tror det må være Shiela Vore, husker ikke hvordan hun skriver navet sitt, høy og mørk jente. skrives Sheila Vora, venninne av meg. og hun er nok ikke blond akkurat :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Er ingen Sheila Vora eller Christine Hansen jeg mener, nei... Er det ingen som har bilder fra noen treff da? Hun er med på den første Gatebilfilmen (lener seg mot en Porsche 911 hvis det hjelper). Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er ikke hun lene victoria kjerringa da? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er ikke hun lene victoria kjerringa da? Niks, njet, nei. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Er ingen Sheila Vora eller Christine Hansen jeg mener, nei... Er det ingen som har bilder fra noen treff da? Hun er med på den første Gatebilfilmen (lener seg mot en Porsche 911 hvis det hjelper). Ja det her hu jeg snakker om, hu står også bak Glenn Rodney når de snakker med han med den røde/gule mk2'ern med hayabusa motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ble mest brukt Vi Menn-modeller de åra der.... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ble mest brukt Vi Menn-modeller de åra der.... Kan ikke du bla litt i arkivskuffen din og se hva du finner av blinkskudd da ;) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg