DiNGo Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ble overasket da jeg så at tanken var i bagasjerommet.. er den det på alle Manta B? Går det isåfall an å flytte denne til under bilen? Det ville gjort seg med mer bagasjeromsplass og har jo tenkt å ha store talere i hattehylla.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvis du klipper for mye i hattehylla, vil den synke på midten, og gi deg en skikkelig vannlekasje i bagasjerommet. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 får stive opp litt rundt da? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Tanken sitter i bagasjen på alle Ascona og Manta B ja. Kadett C og. Manta og Ascona A har den under. Tror ikke det er noen idé og flytte tanken under bilen, da gulvet er lagd for dypt til det. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ikkje på manta b cc der sitter den under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hva skal du med høyttalere i hattehylla? Sitter du med ryggen til stereoanlegget hjemme? Bruk heller penger på et godt fronsett og lag noen kickpaneler til å montere de i. :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mulle Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvis du klipper for mye i hattehylla, vil den synke på midten, og gi deg en skikkelig vannlekasje i bagasjerommet.Tommy Hvor har du det ifra??? Har ikke det problemet på noen av mine mantaer, og der er der skjært mye! Siter M.v.h Petter Waal | 92228986 | pwaal@nokab.no 84 manta GSI 16V | 85 Manta GT 2.2i+ | 58 olympia 1500 | 02 Galant AVANCE stv 2.0 | 85 volvo 240 http://www.teamsideways.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvor har du det ifra??? Har ikke det problemet på noen av mine mantaer, og der er der skjært mye! Er ganske vanlig fenomen på Manta/Ascona B det. Var sånn på en Ascona jeg hadde. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 :pics ti tegn! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Skjerte vekk alt i hattehylla på mantaen min, unntatt den opphøyningen i midten.. Hadde ikke noe problemer der, men mulig jeg var heldig da.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Smart :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det er nok noen som er heldigere med hattehyllene sine enn meg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ikkje på manta b cc der sitter den under det har du rett i ja. og de er visst ikke barebare og oppdrive nye her til lands de tankene har jeg erfart. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg