Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 trenger en spacer som man skrur fast i volvo navet. og som det kommer fire bolter ut av. en spacer som bygger om til fire bolt. finnes det?? må være godkjente. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 trenger en spacer som man skrur fast i volvo navet. og som det kommer fire bolter ut av. en spacer som bygger om til fire bolt. finnes det?? må være godkjente. Slike spacare godkjennes aldri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 well det varæ dumt. har ett par tøffe felger. men trur jeg må ha 4 bolt for å få de på. jeg har så lyst på 17 tommer. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har jo alltids den gode gamle "smelle på å vente til man blir stoppa, for så å bytte tilbake til gammelt søppel ved etterkontroll". Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har jo alltids den gode gamle "smelle på å vente til man blir stoppa, for så å bytte tilbake til gammelt søppel ved etterkontroll". Det er akkurat slik det skal gjøres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 finnes det i det hele tatt noe sånne spacere?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 finnes det i det hele tatt noe sånne spacere?? Jepp, lag selv eller få et maskineringsfirma til å lage for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 bilen hadde blitt så sykt tøff med de felga. men når jeg først skal kjøpe dekk til dem så vill jeg at de skal være godkjente til bilden. så jeg ikke må kjøpe dekk til 15" også. men det virker som at det lar seg gjøre. hvor kan jeg laste opp bilder så jeg kan legge det ut på forumet?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2re Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 bilen hadde blitt så sykt tøff med de felga. men når jeg først skal kjøpe dekk til dem så vill jeg at de skal være godkjente til bilden. så jeg ikke må kjøpe dekk til 15" også. men det virker som at det lar seg gjøre. hvor kan jeg laste opp bilder så jeg kan legge det ut på forumet?? http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 lakka bilen. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 bilen hadde blitt så sykt tøff med de felga. men når jeg først skal kjøpe dekk til dem så vill jeg at de skal være godkjente til bilden. så jeg ikke må kjøpe dekk til 15" også. men det virker som at det lar seg gjøre. hvor kan jeg laste opp bilder så jeg kan legge det ut på forumet?? det er bare å kjøre på.. skal vere en ganske skarp politimann (som ikke er kjent for å vere spesielt bilinteressert) for at han/hun skal se at du har en 240 med 4 bolter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hmm..skal det ikke være sånn senterkopp over boltene da..? da ser jo ikke snuten en sjit alikevel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 men har ikke skilter på bilen. og har ingen andre dekk å regge den på loced: er glass fiber kopien av grupe a vingen din til salgs? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg