sInnzYk Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Er vel turbo om du skal ha skikkelig effekt. Men blir selvfølgelig dyrt.Trimkam? 6-7000 kr får se hva jeg gjør senere.. første bud, er å få fiksa motor så den er i tipp topp stand.. så er det litt lakkering og div styling in og utvendig som står for tur :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 får se hva jeg gjør senere.. første bud, er å få fiksa motor så den er i tipp topp stand.. så er det litt lakkering og div styling in og utvendig som står for tur :) Helt klart viktigst å ordne motor. Lykke til med bilen iallefall:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Helt klart viktigst å ordne motor. Lykke til med bilen iallefall:) takk for det.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 kjeda meg idag.. så jeg tok noen bilder av interiøret :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 kommer ny girkule, pedaler "deksler" ++ forslag til hva mer jeg kan gjøre inni.. skal også snart begynne å sette inn anlegg :) Ingen som har en sånn man justerer ryggen til overs? trenger på pass siden Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 kommer ny girkule, pedaler "deksler" ++ forslag til hva mer jeg kan gjøre inni.. skal også snart begynne å sette inn anlegg :) Ingen som har en sånn man justerer ryggen til overs? trenger på pass siden Fett ratt... Du kan shine den LITT mer inni så tror jeg det blir ganske fint.. Vi har lik spiller jo... Gleder meg til å se anlegg bygging.. Håper du kommer med masse bildeR;) Sender deg mail idag. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Fett ratt... Du kan shine den LITT mer inni så tror jeg det blir ganske fint.. Vi har lik spiller jo... Gleder meg til å se anlegg bygging.. Håper du kommer med masse bildeR;)Sender deg mail idag. jau :) tror det kommer til å bli bra jeg.. gleder meg til den blir ferdig.. og da har jeg forhåpentlighvis lappen også :) begynner vel å sette inn litt anlegg til uka tror jeg.. må bare til fattern å hente det som ligger der :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 nå er corradoen på vag verksted.. håper dem får igang motoren :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Håper jeg oxo:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 da er feilen funnet.. bensinspumpa som er gåen.. gir for lite trykk.. ingen som har ei liggende? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 okei..synes egentlig ikke det var så pent jeg el! jeg har org speil liggende.. men mangler glass i dem.. noen som har btw? sitter svart stoff i den jeg har nå.. og har bestemt meg for å ha dem.. skinn int ble solgt for 6000.. trenger penger til å gjøre i stand bilen.. så det var den letteste løsningen.. har også solgt vraket uten int.. :) så får snart inn litt cash :) Vraket står nå i min gårdsplass. cheers Du har ikke noen reservenøkler til den? Prøvd å sende deg PM men intet svar.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Vraket står nå i min gårdsplass. cheers Du har ikke noen reservenøkler til den? Prøvd å sende deg PM men intet svar.. nice :) ja jeg har fått pm, mener j svarte.. men men.. har reserve nøkkel ja :) send meg adresse og navn på pm.. så skal j prøve å få sendt d i posten :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Ta nå ut motor nettet på vraket og sett over på 16v'en samt G-laderen. Tåler 0,5 i ladetrykk så bare å kjøre orginalt hjul.. Lader sikkert litt under 0,4 med det om ikke mindre siden 16v trenger mere luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 nå har jeg fått open air sideskjørt og rieger bakleppe :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 nå har jeg fått open air sideskjørt og rieger bakleppe :) BILDER:P :jackinbox Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg