sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 nå har vi taua bilen fra fattern til der jeg bor.. ettersom d er noen folk som skal se på den i helga.. fikk i den anledning tatt noen bilder av den :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 desverre dårlig kvalitet på bildene Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 e det gjort ett "godt" forsøk på og fjerne vw mere bak eller ser det bare sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 e det gjort ett "godt" forsøk på og fjerne vw mere bak eller ser det bare sånn ut er gjort forsøk på det ja.. men d er dårlig arbeid ser j.. må vel pusse ned å lakkere på nytt notin Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 e vel lettere og kanskje sjre ut hullet igjen ? vist du vil ha merket da opp til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 e vel lettere og kanskje sjre ut hullet igjen ? vist du vil ha merket da opp til deg. tja.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda.. synes d er pent da det ser cleant ut også :) vi får se hva det blir til :rolleyes: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 skal u ha samme farge eller? Samma felger? bilen ser jo grei ut den bare litt fix på den så blir den FEEEEET! hvis u skal ha den fargen så add sånne perler.. UTROLIG FINT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 skal u ha samme farge eller?Samma felger? bilen ser jo grei ut den bare litt fix på den så blir den FEEEEET! hvis u skal ha den fargen så add sånne perler.. UTROLIG FINT! Da det kommer til lakkering så blir d vel samme fargen ja :) kanskje vi smeller på litt perle :) vet ikke om det blir de felgene som sitter på nå.. men må få på litt senk. Hadde tenkt meg 40mm.. Har lyst på 9x16 på denne også :) men får se hva lommeboka strekker seg til. ga jo 22k for bilen, så er en del småfiks.. motoren skal noen gå over i helga, så håper det blir ordning der :) har også kommet litt rust på den.. som må tas før lakkering Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 må ha litt meninger her :) skal jeg putte over skinn int fra vraket mitt? eller skal j gå for d som sitter i den nå, som også er strøkent svart stoff.. hva synes dere? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 putt over skinn !!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 putt over skinn !!! ;) har lyst til det selv ja :) men åssen er det med baksete.. i vraket mitt er d pute i midten, men det er det ikke i den nye.. går det allikavel? er det mye jobb? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 har lyst til det selv ja :) men åssen er det med baksete.. i vraket mitt er d pute i midten, men det er det ikke i den nye.. går det allikavel? er det mye jobb? :) jeg vil tro det vil gå.. Er ikke mye stress... det som tar litt tid er sikkert forsetene.. men mener det skal funke. jeg har sånn pute i midten å det er av stoff... DU MÅ ha perle ass..:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg vil tro det vil gå.. Er ikke mye stress... det som tar litt tid er sikkert forsetene.. men mener det skal funke. jeg har sånn pute i midten å det er av stoff... DU MÅ ha perle ass..:Phehe okei.. da regner jeg med at d blir skinn :pray :) hmm, dyrt for perle el? har vel ingen bilder av samme farge med perle? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 okei.. da regner jeg med at d blir skinn :pray :) hmm, dyrt for perle el? har vel ingen bilder av samme farge med perle? jeg har ikke noen bilder men kan prøve å ta bilder av familie bilen vår.. det er en Vw Multivan 2004modell.. Det er Mørke blå pærlemor.. Når du har vaska bilen så er det nesten som du må ha på solbriller(Litt tatt i men). Utrolig fett.. HVilken farge er skinnet ditt? Skal u satse no anlegg da? hellothere Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg har ikke noen bilder men kan prøve å ta bilder av familie bilen vår.. det er en Vw Multivan 2004modell.. Det er Mørke blå pærlemor.. Når du har vaska bilen så er det nesten som du må ha på solbriller(Litt tatt i men). Utrolig fett.. HVilken farge er skinnet ditt?Skal u satse no anlegg da? hellothere ok :) bare å slenge ut bilder :) skinnet er grått har endel anlegg liggende fra gamlebilen så det skal inn :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg