olehenri Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 senest i går sku jo motoren i den andre golfen til helga? du får bestemt deg du og :P :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Dårlig med oppdatteringer her gitt :P prosjektet er gjenopptatt :) men akkurat nå gir vi F! Gratulerer med dagen til MEG :P blir 22 år i dag.. og har feira deler av dagen med å skru bil, (skulle bare mangle) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 att og fram utti biriskogen skjønner jeg :P Grattis med da`n dan :p tæk deg att snart! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 prosjektet er gjenopptatt :) Det var godt å høre:): Gratulerer med dagen, og feir med måte:???: Og husk på å pøs på med oppdateringer videre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gratulerer med dagen Dan! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Takk takk :) skal alltids klare og få ut noen oppdatteringer med tida! :) blir gjort en del nå uka som kommer, men går litt tregt ettersom jeg driver på mutters alene med dette! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 grattis me dagen Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Fordi jeg kjeder meg litt akkurat nå så legger jeg ut 2 fæle bilder :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hva har skjedd med fargen på bilen? sist jeg sjekka så hadde du en blå golf?:uhhmmwhat?: hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 den er nok blå! men den ble slik under fotograferinga serru! :) litt fin farge egentlig da :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 litt fin farge egentlig da :) Var det, ligner på den fargen jeg skal lakke golfen min i... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 nice :) golfen min har den finurlige egenskapen at den får litt annen farge i forskjellige snodige lys-settinger.. er nok metallicen i lakken som reflekterer lys tenker jeg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hva er lakk koden din? LA5Z? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å gjengi fargen på bilen min på bilder. Er ikke mye lett. Håper jeg får noen bra en gang. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å gjengi fargen på bilen min på bilder. Er ikke mye lett. Håper jeg får noen bra en gang. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg