ekdal Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 har prøvd meg på en Golf R32. har for første gang prøvd wide kit. vet ikke om det ble noe bra. brukte ikke så lang tid på det så kunne kanskje fått det bedre. har også satt på andre felger, tonet rutene, carbon panser,eyelids og senket bilen. gi gjerne kommentar. litt blury her og der og feil vinkel på bakhjulet men det får gå. orginal: mod: Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hehe, den gamle fangeren stikker jo ut under den "nye", var litt feil felgvalg, hvit sone på høyre side av fangeren, gjerne brusha øyelokkene litt bedre..ellers bra cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 jeg har ikke gjort noe med fangeren så det må være fra orginal bildet. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ja jeg så det, du har bare senka den rett og slett.. greit, beklager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ganske bra, men må innrømme at jeg får assosiasjoner til Renault Clio V6 mtp svingradiusen :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg