Dr_S Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Nok av action på filmen iaf! Fin og stødig filming! Selv om jeg gjerne skulle sett mer film av den M3 GT'en :) Bra musikk på slutten og! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Satt sammen noen bilder med litt musikk til. Førstegang jeg prøver noe slikt, litt morro faktisk.. Høyreklikk, lagre som; http://www.azzido.no/downloads/Filmer/Gatebil%20Kr1%20Photo.wmv Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Bra film, spriter om mye nå man hører glenn rodney hele tiden. hadde ikke han skravla hadde det fort blitt kjedelig å se på, tøff kjøring av Fredrik Sørlie, Den svarte 190en og Lotus Omegaen var også tøft å se på. Ålreit med rumper og, men det blir egentlig kjedelig å se på en rumpe i 15 sekunder, så du kan godt klippe rumpefilminga litt kortere, evt flere rumper som du viser 2-3 sekunder hver. Helen Rask er fin hu, men det blir kjedelig å se på hu så lenge og. Knall at noen har lagt ut film fra Kristiansand da, plus for veldig stødig filming og!. edit, det var kommentar til den første filmen, Den andre var litt stilig da, blir stabil "filming" når man bruker bilder, litt sånn femirosa musikk kanskje men det er vel smak og behag, kul slutt med det siste bildet :). Bare kommenterer litt jeg, syns det er morsomt å få kommentarer på de få filmene jeg legger ut selv, så da bare regner jeg med at alle andre syns det og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhead Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Fant en torrent med Japan Auto og div. Skyline'er som var på treffet - her filmes bl.a. "...Superstage, Breisladd og 201 Meter." Gatebil Kristiansand 2005 - Japan Auto Siter - '94 Volvo 945 TIC 197hk Drive it like you hate it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg