Islanwind Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Motoren i vectraen min røk i dag.... Så er på utkikk etter ny... Må vere ein 16v..... Noen som vet kor eg kan få tak i billig...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Du kan ta kontakt med Blomdals Opelhugg i Arna. Han har alle slags motorer liggjande. Kva som rauk på den då? Noko som lett kan fiksast kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har vert innom han... Men bare lurte på andre steder... billigere.. men ka må eg egentlig forvente og punge ut for en komplett? grunnen til havariet er nok lite olje.. har lekt ut olje lenge... så har det tikka mer og mer.. men kan kanskje vere bare en ventil som har gått te helvete? irriterende... nettopp vert på mønstring med bilen og greier.. på vei hjem så røk den.. andre som var på mønstring by the way? Du kan ta kontakt med Blomdals Opelhugg i Arna. Han har alle slags motorer liggjande.Kva som rauk på den då? Noko som lett kan fiksast kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ser du har ein 2.0i motor i bilen din. Er ikkje den 8 ventilers då? Dei motorane får du omtrent kasta etter deg. Om du har 8 ventilers, men ønsker ein motor med 16 ventiler, må du bytte ledningsnett også. Vert enklast å skaffa ein ny 8 ventilers motor då meiner eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ledningsnett og hjerne følger stort sett med en motor. En c20xe ligger fra 7-10K for komplett motor. Står stadig noen til salgs på omc siden(forumet) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har 8v ja.. men er du sikker på eg må skifte ledn nett..:? har du msn forresten? så kan du forklare litt Ser du har ein 2.0i motor i bilen din. Er ikkje den 8 ventilers då?Dei motorane får du omtrent kasta etter deg. Om du har 8 ventilers, men ønsker ein motor med 16 ventiler, må du bytte ledningsnett også. Vert enklast å skaffa ein ny 8 ventilers motor då meiner eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 viss eg må skifte masse dritt, så orker eg ikke ha annen motor.. må vel gå for 8v igjen da... men er det andre motorer med litt mer futt i, som passer rett i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 No har eg ikkje koblingsskjemaet framfor meg her, men er 99% sikker på at det ikkje er samme leidningsnett på 8v og 16v. Eg går ut ifrå at du har motorkode C20NE. Dei motorane som er 16V, som kan være aktuelle å settje inn i bilen din, er truleg X18XE (115hk) og X20XEV (136hk). Trur X20XEV er litt for stor for dei bremsene du har, med mindre du er villig til å oppgradere dei og. Vert litt mykje bryderi av det kanskje... Set og spele Counter-Strike, så eg er ikkje på MSN akkurat no desverre (sjekka innom forumet sånn av og til når eg er skutt:p ). Offtopic: Tor H : PM-boksen din er full:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Mens eg hugsar det, her har du kanskje noko av interesse når det gjeld 2-literen din: motor 1 motor 2 Dessutan så har muligens Tor H her på forumet ein meir eller mindre komplett motor liggjande også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Tor håkon ja.. han bur jo her eg bur.... har høyrt han har ein liggande ja.. Men passe f.eks ascona 2.0i motor rett i? uten å bytta ledn nett? Mens eg hugsar det, her har du kanskje noko av interesse når det gjeld 2-literen din: motor 1 motor 2 Dessutan så har muligens Tor H her på forumet ein meir eller mindre komplett motor liggjande også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Utan at eg skal sei det med sikkerhet, så trur eg Ascona har ein annan motor. Ascona er jo eit par år eldre, så den vil sikkert ha ein annan motorkode då. C20NE og 20NE er samme motor, med og utan katalysator ©. Eg fant eit skjema over motorane i Vectra A (står jo sjølvsagt på Russisk :fire: ), og der var C20NE/20NE for seg sjølv (såg at C18NZ, C16NZ2 og 16LZ var på samme skjema, og dermed ganske like kvarandre). Tipper derfor at det ikkje er nokon andre motorar med samme ledningsnett:( Skal ikkje sei det med 100% sikkerheit då. Vart litt rotete dette, men det begynner å bli litt seint på kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Okey.. Så det enkleste for meg er egentlig å kjøpe en sur og seig 8v? Men viss eg skal ha 16v, er det stress å skifte ledn nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 No har eg aldri sjølv bytta leidningsnett, men ein bør ha rimeleg peiling på kva ein driv på med, då det er ein heil del følere og diverse som skal koblast til. Det er ikkje noko ein gjer på ein dag for å sei det sånn. Om du set i ein 16v, må muligens bremsene oppgraderast, for at det skal være lovlig ombygging. Det kjem an på kor mykje bremsane du no har er godkjende til (antall HK), og om du set inn ein motor med ikkje meir hestar enn kva dei er godkjende for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ok.. og eg skal på eu godkjenning om to mnd, så det greieste blir vel å kjøpe en 8v.. men går det an å få turbo på denne? ka må eg i så fall "forsterke"? No har eg aldri sjølv bytta leidningsnett, men ein bør ha rimeleg peiling på kva ein driv på med, då det er ein heil del følere og diverse som skal koblast til.Det er ikkje noko ein gjer på ein dag for å sei det sånn. Om du set i ein 16v, må muligens bremsene oppgraderast, for at det skal være lovlig ombygging. Det kjem an på kor mykje bremsane du no har er godkjende til (antall HK), og om du set inn ein motor med ikkje meir hestar enn kva dei er godkjende for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Om du kan montere turbo på den, kan ikkje eg svara på. Mest sannsynleg så skal nok det kunne gå det også... Men hugs å ta av neonkittet ditt under bilen før PKK-en då:) Lys under er ikkje særleg populært hjå kontrollørane:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.