Stingah Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Har begynt å få inn litt ls på innsiden av kjærra nå. Kjøpte 24 dioder på biltema for en 10'r pr stk. Har satt 3 over pedalene og 5 over der man har føttene på passasjer-siden. Dette ble meget pent etter min mening. Ikke horete i det hele tatt, noe som jeg var redd for.. I og med at det er rødt og blått er de eneste lys-fargene inni hele bilen min så bl dette veldig gjennomført. Så til et par spørsmål; har tenkt å gjøre noe av det samme bak, men så lurer jeg på hvor mange volt ledningene under setet er på? Om det er noen på 12 v. der? Hvis ikke må jeg bestille inn nye. Skal hive inn noen bilder når jeg får tatt mens det er mørkt ute. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Venter spent på noen bilder nå ja..! Fikk nesten lyst til det selv jeg hvis det blir bra :) Tror nok det er 12v der hvis jeg ikke tar helt feil! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vil tro at det du har lagt opp der vil være kortvarig glede... når bilen din går så har du 14.4 volt selv på instrument belysningen, noe diodene dine ikke liker særlig godt.. Funker en stund.. men vær obs på at de kan smelte eller i værste fall ta fyr.. Dioder som får riktig spenning er kalde, men får de for mye blir de FRYKTELIG varme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Snakk om å være negativ. Har da målt og sjekka litt før jeg gjorde dette. Diodene får nøyaktig riktig spenning så de har det bare fint takk :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Nå vet du hva du har å gjøra Trond Wiggo.. fram med diodene og lek i Familieracern :) glemte det jeg egentli sku skrive..hehe.. TA BILDER :) jeg vil se Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hehe :9 Tok bilder i går kveld, men ixusen min liker ikke å ta bilder av "lys".. :( Så fikk bare ett bra bilde.. men blir vel lagt ut i morra.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hm... Var da ikke ment å være direkte negativ mot deg da.. er litt "lysfrik" selv, og syns alt som har med lys er kult.. vel og merke så lenge det ikke blir "horete" som du selv sier... Tenkte bare og advare deg, mulig du har mye peiling, men er MANGE som ikke har det å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Finnes ikke 12V dioder, men setter du en 400 Ohms motstand i serie går det fint! :) Da ligger ca. 9 V over motstanden, mens dioden får 3-5 Volt...Samme som jeg har gjort i parklysa mine... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Nå vet du hva du har å gjøra Trond Wiggo.. fram med diodene og lek i Familieracern :) glemte det jeg egentli sku skrive..hehe.. TA BILDER :) jeg vil se hehe.... "old news" familie "raceren" er en evig byggeplass....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Som sagt, diodene ble kjøpt på biltema, disse er allerede satt inn motstander i :) Veldig praktiske og.. (Se link i innlegget) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hehe.... "old news" familie "raceren" er en evig byggeplass....... Slett noen mail i posten din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Slett noen mail i posten din.. det er gjort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg