Gå til innhold

kjøpt meg en golf til!

Ranger emnet


RSS

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

da har jeg fått tilbake bilen, siden lakereren skulle på ferie i en uke... men kannalen og litt av skjermbuen bak er byttet. og fronten er retta, var 8mm feil, etter et lite uhell i vinter.

tok med bilen på jobben, for og lakkerer motorrom. litt bedre plass der en hjemme i garasjen.

begynte fredags kveld med og pusse ned og sandblåse litt.

arbeide fortsatte utover natta, kl 5 lørdags morgen sprøyta jeg på syregrunninga!

 

IM002264.jpg

IM002265.jpg

 

etter og ha jobba i 24 timer, var jeg ganske sliten så dro hjem for og få noen timer med søvn før jeg skulle hente lakken. kl 12 gikk turen til trøgstad for og hente lakk, var ikke helt våken så la ikke merke til at han hadde oppfatta koden feil og bytta ut en D med en B... da blir det sånn:

IM002268.jpg

 

ikke helt den fargen jeg hadde tenkt meg, hehe

så nå må jeg vente til mandag før jeg får ny lakk.

 

i løpet av uka håper jeg at jeg har motoren oppe og går før den skal tilbake og få lakkert resten.

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

liten oppdatering:

ting tar selvsagt litt lengre tid en planlagt! det av forskellige grunner, som at lakkereren bruker 3 ganger så lang tid en planlagt!!

og jeg snart jobber døgne rundt.

men nå er bilen her og har begynt og motere sånn smått...

motoren sitter i bilen og snart ferdig, bare det elektriske som gir litt hode bry!

desverre ingen bilder, for ikke lasta opp på photobucket, for bare error, hmm

 

men kan jo nevne noe av det som blir motert på den nå.

kortstyring, supersprint eksos, 16v bremser med calipere fra golf 4, tårnstag++++

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jaja, tiden går.. men lite skjer desverre! prøvd og få gjort litt inni mellom når jeg har tid. den tiden har for meste godt til ledningsnett, hente for noen uker siden digifant nett, vil ha et pent og ryddig rundt motoren. men for aldri sitti lenge nok med det til og skjønne noe av det.

så for og gjøre det enkelt har jeg lyst og montere noen Weber gassere isteden! da klarer jeg meg egentlig bare med el.nette som satt på 1.5'en??

satt og leita etter noen som kunne gi meg noen brukbare priser på dette.

da kom jeg over denne siden her http://www.fastroadcars.co.uk som dere ser her så skal dem bare ha 567,-(7150nok) for 2 stk http://www.fastroadcars.co.uk/store/view_product.php?product=1960006200 som er mye billigere en dem prisene jeg har fått andre steder. men det står "They are new stock items from the re-tooled Spanish factory that is now producing many Weber products once again". er dette orginal weber? blei ikke disse produsert i italia før det blei kjøpt opp av et firma i usa?

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "Carriage is UK Mainland"....hvilket betyr at de bare sender innenlands i England. Billig og bra måte er å lage et simpelt innsug og henge på 4 Mikuni BDST36 eller 38...De får man kjøpt brukt til en billig penge...tar lite plass,og gir greit med effekt uten sinnsykt forbruk..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår