Gå til innhold

kjøpt meg en golf til!

Ranger emnet


RSS

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

kanskje på tide med en liten oppdatering om hva som skjer med denne bilen om dagen....

 

har nå fått på felger, ATS Cup som noen kanskje har fått med seg

KW variant 2 har sørga for litt bedre vei grep:)

 

det som skal skje nå fremover er og få den til lakkering, har endel rust jeg må ta først, men skal også la han skal lakke den få ta litt av det...

vet ikke om jeg skal beholde fargen eller bytte.. kanskje noen har forslag til farge?!?

motoren er snart ferdig, mangler noen deler jeg må få spora opp...

 

ting tar litt tid her, siden jeg jobber ganske mye om dagen og har det andre prosjekte jeg prøver og få gjort litt på...

 

her er noen bilder av bilen sånn den er nå

 

IM002233.jpg

IM002239.jpg

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide med en liten oppdatering om hva som skjer med denne bilen om dagen....

 

har nå fått på felger, ATS Cup som noen kanskje har fått med seg

KW variant 2 har sørga for litt bedre vei grep:)

 

det som skal skje nå fremover er og få den til lakkering, har endel rust jeg må ta først, men skal også la han skal lakke den få ta litt av det...

vet ikke om jeg skal beholde fargen eller bytte.. kanskje noen har forslag til farge?!?

motoren er snart ferdig, mangler noen deler jeg må få spora opp...

 

ting tar litt tid her, siden jeg jobber ganske mye om dagen og har det andre prosjekte jeg prøver og få gjort litt på...

 

her er noen bilder av bilen sånn den er nå

 

IM002233.jpg

IM002239.jpg

 

Gode minner klemmer seg på.. fatter hadde en sånn en, i den fargen da jeg var liten.. så om du spør meg synes jeg du skal beholde fargen.. men det er nok mest fordi jeg har assosiasjoner til den ;) hehe.. ellers strøken einser, ats gjør seg bra, men stikker de ikke bittelitt uttafor skjermbua? =P hehe

Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på!

-83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet)

-84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak)

-83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode minner klemmer seg på.. fatter hadde en sånn en, i den fargen da jeg var liten.. så om du spør meg synes jeg du skal beholde fargen.. men det er nok mest fordi jeg har assosiasjoner til den ;) hehe.. ellers strøken einser, ats gjør seg bra, men stikker de ikke bittelitt uttafor skjermbua? =P hehe

 

vet ikke helt hva jeg vil koste på denne bilen nå, siden det er bruksbilen...

men skal snakke med han skal lakke bilen i løpet av uka og høre hva han skal ha for fargeskifte...

jo, dem stikker litt uttafor.. men bredding og valsing kommer så fort jeg for tid til det og jeg for nye skjermer(er bestilt)

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå skal bilen til lakkering når fellesferien begynner(hvis han holder det han lover) trenger forslag til farge?!? vet ikke om jeg skal ha en mørk farge eller gå for en lysere.. vil helst ha noe som passer til felgene

så kom med forslag!! og gjerne bilder:)

 

motoren skal også inn i løpet av ferien... så trenger litt hjelp her for og se om jeg fått med meg alt og for gjort ting riktig med engang.

 

*bensinpumpe fra G1 gti(skal holde samme trykk som pumpa som sitter på g2 16v, i følge autodata)

*bensintank G1 gti

*ligger rettur der fra før av, så er vel bare og koble seg på?

*motorfester, dem må jeg vel ta fra G1 gti?

*skal bruke G1 gti kasse, så da hører vel clutch og svinghjul fra G1 og med...

*grenrør, hva bør jeg gjører her.. kjøpe grenrør til G1 gti og forlenge det, for det blir vel akkurat litt for kort?

og hvilken dim bør jeg ha på eksosen?

*elektriske, hva er det som er enklest? kontaktene til ledningsnette på motoren passer i sikkringsboksen, men ledningene sitter ikke på riktig sted, så det må gjøres om eller ta hele ledningsnette fra golf 2, hvis dette passer med resten av bilen(?)

 

hvis det noen kloke hoder her som kan bekrefte dette og eventuelt fylle inn det som mangler. så blir jeg glad for det!

 

på forhånd takk!

 

mvh Rune

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er størrelsen og bredden på felgene??

Likte bredden på de(eller kanten blir vell mer rett)..;)

90mod:Golf Syncro TD (bruksbil)

83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt)

x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V

x 84mod:Golf GTI 8V (solgt)

x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker)

x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

motoren skal også inn i løpet av ferien... så trenger litt hjelp her for og se om jeg fått med meg alt og for gjort ting riktig med engang.

 

*bensinpumpe fra G1 gti(skal holde samme trykk som pumpa som sitter på g2 16v, i følge autodata)

*bensintank G1 gti

*ligger rettur der fra før av, så er vel bare og koble seg på?

*motorfester, dem må jeg vel ta fra G1 gti?

*skal bruke G1 gti kasse, så da hører vel clutch og svinghjul fra G1 og med...

*grenrør, hva bør jeg gjører her.. kjøpe grenrør til G1 gti og forlenge det, for det blir vel akkurat litt for kort?

og hvilken dim bør jeg ha på eksosen?

*elektriske, hva er det som er enklest? kontaktene til ledningsnette på motoren passer i sikkringsboksen, men ledningene sitter ikke på riktig sted, så det må gjøres om eller ta hele ledningsnette fra golf 2, hvis dette passer med resten av bilen(?)

 

Hva slags motor?

Skumma gjennom tråden uten å se hva du skal sette inn og hva som har sitti der.....

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår