Gå til innhold

Papperboy`s E36 320i cupê, prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

10-18 hk mer med chip på en NA motor, er tull...tipper 5-8 hk stemmer mer

 

Det tror jeg også.. Ville kanskje fortrengt denne tanken med chip.. 2500,- er mye andre ting til bilen din det som ser/hjelper bedre enn chip.

 

 

Ellers et pent utgangspunkt.. hakke sett deg kjøre rundt selv om du bor på skjetten...

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg bor på guldhaug

har ikke sett bilen din elgen..

hvor gammel er du kanskje jeg vet hvem du er? bodd her hele livet liksom...

 

grunnen til at chippen er så billig er fordi du sender inn din egen chip til om programering så man bror du betaler bare for jobben...

å få 2500 får å legge inn et programm på en chip er ikke dårlig betalt d assa...

om man får så menge hester som de lover vet jeg ikke...

men hvis noe av d de sier er sant skal bilen bli mye bedre å kjøre bedre respons osv. vet ikke hvor mye d kommer ut av d men har lyst til å prøve.

selv om d bare er et par hester gir d meg et lite overtak på andre bmw 320i'er rundt omkring da :p.. hehe

men d er ikke første prioritet da

 

mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på guldhaug

har ikke sett bilen din elgen..

hvor gammel er du kanskje jeg vet hvem du er? bodd her hele livet liksom...

 

 

mvh Fredrik

 

Bor ikke så nærme. hehe.. bor på lørenskog, men er jo ofte rundt omkring.. Kjenner folk på guldhaug å men la oss nå ikke ta dette i posten din.. :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø salt i såret, men hvis du virkelig skal ha noe ut av chip trimming, såå bør du mappe bilen på rulle, og det koster fort litt...

Det du faktisk vil merke litt bedre mellomregister med på 320, er hvis du monterer K&N innsatsfilter, evt et åpent som du skiller fra motorvarmen, og når du monterer catback eksos. Bakpotta på disse bilene er _tett_.

 

Det merket jeg i alle fall mest forskjell med. Da får du også fremhevet litt mer av sekserlyden :) Sjekk ut tråden min, så hører du åssen lyden ble etter jeg monterte filterkitet mitt. Si ifra hvis du trenger noe tilsvarende, skaffer dette til en billig penge.

 

Mvh

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg satt i anlegget kjørte jeg meg en tur for å høre om jeg hadde fått noe forstyrrelser (piping) og da høret jeg en svak pipe lyd når jeg skurdde lyden ned helt (har bare en signal kabel så er ikke så rart. men når jeg gorde d samme i dag var lyden nesten blitt borte måtte "lete" for å finne den...

noen som har en anelse hvorfor?

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg ser det har du egentlig bare to verdige alternativer.

 

1. De hvite og røde crystal lampene fra FK (tror jeg ), som f.eks Dr.S har. De er flotte , og bilen ser nyere og freshere ut med de.

 

2. Orginale lykter like de du har, bare med hvite blinkers. Det er vel det safeste, spesielt hvis du vil den skal se orginal ut.

 

Just my 2 cents. Preben

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg ser det har du egentlig bare to verdige alternativer.

 

1. De hvite og røde crystal lampene fra FK (tror jeg ), som f.eks Dr.S har. De er flotte , og bilen ser nyere og freshere ut med de.

 

2. Orginale lykter like de du har, bare med hvite blinkers. Det er vel det safeste, spesielt hvis du vil den skal se orginal ut.

 

Just my 2 cents. Preben

 

helt enig med deg her... skal man kjøre cleant look tar man de lyktene som Drs har, samme som jeg hadde på den blå coupe'n min vel og merke oxo...

 

ellers så er de røde/hvite en fin variant...

 

bare ikke finn på å kjøp noe annet... da har du en opphora E36 med engang

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår