FX2000 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 ifølge hva jeg har lest om super-chip så bruker de orginal brikker men omprogramerer de så de skal vel passe.. hvis de ikke er reserve da å ikke brukes på orginale heller.. se på krets kortet det sitter i å se om det er noen kretser på begge endene den siden uten kretser (hvis det er noen) er mest sansynlig ubetydlig. eller så må du finne et koblings skjema. over det hele.. eller så må du sende en mail til superchip HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Du må update her også da =) De nye planene dine og hva som har skjedd med diff\gir :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 oki da.. etter å ha blitt litt ekstra gira når jeg lot en jente kjøre bilen min SÅ da måtte jeg så kilart finne på noe luret... joa da når wildesswine eller hva han heter på forumet her.. (martin) står å venter på meg på parkerings plassen finner da lure fredrik at han skal se om han klarer noe doughnuts.... men jeg ble litt overasket når det gikk så jeg begynte å ligge i ringer rundt en hvit bil som stod der.. når jeg først gjorde det tenkte jeg at jeg kunne like så godt slange den motsatt vei å ligge litt rundt martin også så det ble litt 8 tall osv.. kjempe morro helt til jeg hadde stoppet bilen å skulle kjøre igjen OI nå Uler det så JÆVLIG i diffen at jeg kjører ford Fiesta om dagen.. og gir kassa har hvert gåen en stund.. Kjør hard kjør med gas helt til det ras... HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 kjør til det ryker , :P hehe, gjor seg med de nye felgene! mye råere en de gamle ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 har ekstra bil å ny diff er på vei nedover fra nordland.. så bruker jeg min ekstra FLY'e ford fiesta imens.. pleier å si når folk sitter på.. unskyld at jeg kjører den lille dritt bilen her.. du skjønner de andre bilene mine virker ikke :P hehe HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 smart og si det da! ;) men hva skjer med denne bilen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 lite nå om dagen alle midler går til rx-7'ene. mulig det skjer litt når rx-7'en er løps klar. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 selges HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 selges Hvordan er motoren og bilen teknisk sett med tanke på at bilen var kjørt hardt på bane og sånt? Har du noen nye bilder foresten? MVH acemaster :) Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 helt ok .. den tikker litt.. pga slitte kammer.. men ikke noe annet å klage på.. ble eu godkjent i 2007 HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 helt ok .. den tikker litt.. pga slitte kammer.. men ikke noe annet å klage på.. ble eu godkjent i 2007 kan ikke mye om motorer, men de vil si at den ikke er strøken ? Bruker den olje ? Litt i de høgeste laget når de gjelder pris? Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 den bruker 0 olje og 0 kjøle vann.. kammer er en slite del inni motoren.. den som styrer ventilene.. når kammen blir slitt vil du få en tikke lyd fordi det blir mellomrom mellom ventil løfteren og kammen og da vil det tikke.. ikke noe farlig men det bør jo fikses etterhvert.. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 solgt for 55.000 og ny bil er handlet inn.. en grønn 318i cab 97 modell.. full m-tech og beige sports skinn.. så blir en ny tråd snart bere jeg får ordna meg noen bilder :) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 cab er deilig om sommern:) men hvorfor kjøpte du 318? er jo ikke no sprek den bilen? gratulerer med ny bil da:P [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Cab er cruisebil, 318 er da perfekt :) Trenger ikke flere hundre hester i cabriolet :) Ser frem til ny tråd og bilder :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg