FX2000 Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 da var et problem funnet... motorstyrings relëet virker ikke.. lattlig men får se om den fyrer når jeg bytter det. i morgen... hadde hvert fett. Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Problemet mitt var styreenhet. leverte bilen hos bmw i går og da ringte de utpå dagen og sa at den var defekt. de ringte også igjen i dag og da hadde de tatt den opp og lodda litt inni der så nå går bilen igjen :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 problemet hos meg var en jævel av et relê. (motorstyrings relëet) henges opp på wall of blame. det er meldt snø til helga så når den er borte skal jeg sette på alt av deler :D Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tokk litt bilder i mørket.. tar flere i morgen... HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 fått på alt nå jah ble nice :D det gikk utrolig greit på alt sammen ingen vanskligheter... 0 stress alt sammen er kjøpt på www.maxam-tuning.no bra service og gode priser og har det meste på lager... hva mere kan man spørre om? neste nå bilr senk og nye sommer dekk (gleder meg til sommer felgene hopper opp av kjelleren og på bilen :D Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 OT: At maxam-tuning har bra service kan vel diskuteres...ikke lenge siden jeg snakka med en peugeot eier som avbestilte ordren sin pga det tok såsabla lang tid. Pluss flere tilfeller der man venter i ukesvis på angeleyes osv :) Bilen din ble fin forresten ;) Du har kopiert meg ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 maxam tuning har et problem å det er at de han bestiller fra er trege + bestilte alt sammen på en tirsdag og fikk alt uten baklyktene på torsdag samme uke. bak lyktne tokk et par uker jah... men jeg er fornøyd med servicen. og prisene er det få som matcher... om jeg kopierer bilen din? kanskje kanskje ikke. for det er i grunn det eneste man kan gjøre med den... må inndrømme at din bil er utolig kul så det er ikke så galt å hærme da :P men vet ikke om det blir m3 fanger på meg med det første. men det blir senk og det blir nye dekk... mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ble helt konge med nye lykter :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Papperboy, jeg mente ikke noe negativt med det da :) Bare mobber litt :) Er jo de peneste lyktene man får tak i. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 blei bra dette.. lite ute å kjører for tiden? har ikke sett deg kjørendes på lenge.. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 takker for god kritikk.... jeg kjører rundt jeg bare du som ikke kjenner igjen bilen min :D venter febrilsk på lønning så jeg får senket tralla litt Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 endelig var tiden her.. nå blir det senk har fått meg AP sports fjærer og dempere så den senkes 60/40. da monterer jeg powerflex og nye bære kuler samtidig. kommer til å bli konge... hadde tenkt meg på våler banen så for å holde følge med gutta hjelper det ikke med dårlige bærekuler og dempere... kommer bilder etter på må jo montere det først ;) Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 siden de gammle demperene var helt gående så er bilen helt som ny å kjøre... helt konge.. litt bilder av jobben og resultatet :D Delene forskjellen montering og reultat og sammenlignings bilde. det ble en god del penere. digger kjøreegenskapene, kulene og powerflex'en blir montert i morgen. hvor vi også tar 4-hjuls kontroll... og siden jeg har fått meg ny jobb kommer de neste stegene en del fortere en de har gjort før. kommer ikke til å sitte mye stille i vinter ;):disco gleder meg som et barn på redbull... Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ser bra ut det...mye kom AP settet på? Powerflexen er til foringer bak eller? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fin og clean bil. Ble bra med senkesette... Tips: ikke kjøp m3 fanger, det har jo alle andre... Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg