Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet


-Supraguy-

Anbefalte innlegg

  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

så ut osm at de mutterne der satt en god del fast? ehhe.... well

 

Noe som skal gjøres med denne da? yodude well

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt dårlig bilde, ikke bilde men skulle tatt et bilde litt mer til høyre...

 

Er ikke de to tinga som stikker ut på høyre side der, de to ørene da?

Hvis du ser på den linken der så sier han at hvis det er firkanta på høyre side så er det 1031 aksel. Så da er det vel det?

Kan prøve å ta noen fler bilder hvis det trengs.

 

Tok det bilde her i sta og.

 

cimg0426re9wn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cimg0359re2bu.jpg

 

Ohh shit man, that need's some heavy grinding.....!! well well

farge elr rust?

ser du har et FINT prosjekt framover... artig slike tinger, får tanken i proposjon.... yummy :kiss

 

Ser fint, fint ut... skal seff følge med deg...

:usa:

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cimg0359re2bu.jpg

 

Ohh shit man, that need's some heavy grinding.....!! well well

farge elr rust?

ser du har et FINT prosjekt framover... artig slike tinger, får tanken i proposjon.... yummy :kiss

 

Ser fint, fint ut... skal seff følge med deg...

:usa:

 

Hehe det er både rust, farge og lim tror jeg. Bare overflate rust ser det ut som. Ikke noe høl enda i hvertfall.

 

Har stått litt stille her nå. Og det er irriterenes når jeg først har masse tid til å gjøre noe. Må få ut motoren.

Får kanskje hjelp på mandag til å løfte ut motoren med stige:D Altså en mann på hver sin side av panseret og motoren bunde fast i stigen. Hehe. Har ikke elefant jekk se.

 

 

Noe fare for og ikke få godkjent med volvo bakaksel av bt hvis jeg henger den opp i opel opphenget? Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Nå som jeg endelig har fått skaffet volvo bakaksel så tror jeg ikke skal ha 1600. Hva med watt's link da? Mindre jobb?

 

Var egentlig meninga å kjøpe 4 link sett eller watt link her, hvis det er grei pris der. http://www.opelragger.com

Sendt han mail nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok nødt å henge den opp i 4 link, watt link går kun på panhardstaget ditt den så den har ikke noe å si om hvordan du henger opp akslingen dessverre... Bruk volvo akslingen din du..

 

 

Hmm. Fikk mail av han nå og syns det var for dyrt! Skulle ha 5000kr for 4 link settet hvis jeg sveiser alt selv. Og så sa han det ikke var lett å godkjenne med volvo aksel.. Så vet ikke hva jeg gjør:S Har mest lyst på 1600 bakaksel jeg nå! Mye mindre jobb. Og kommer under 5000kr med sperre.

Skal ta siste sjekk på engelund racing og ringe å høre hva de skal ha for det der.

 

Volvo bakaksel du eller KadettC16v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår