Cheron Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 rolig nå.... det er nevt flere ganger at rabbiten fikk forskjellige utstyr. jeg hadde soltak og + andre mindre kjennemerker. så det df langt i fra umulig.. (Glofygirl, litt støtte fra meg hellothere ) Så kommer Tigeren som er så glad i jenter :D Steike..... :P Rabbiter har mye rart i seg nå skjønner jeg... Ganske stilig egentlig... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Så kommer Tigeren som er så glad i jenter :D Steike..... :P Rabbiter har mye rart i seg nå skjønner jeg... Ganske stilig egentlig... tiger'n er meg vettu... støtter de som trenger det.. så vær snille nå-.- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 karmøy folk pleier ofte fyre seg opp av uvesentlige ting.inse det, interiøret ditt er bytta! He he, eg står barra på mine meininger eg... :respect Og tigern. Takk :wave :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Nå har dåkke fyrt meg opp!! Eg har GTI stoler i min Rabbit og dei har aldri vært bytta ut!! Så enkelt e d og her har dåkke bevisene! Trenger kanskje litt pleie og stell? hellothere Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har også hørt at mange av Rabbitene ble kasta sammen for å bruke opp det siste som var av deler, så utstyrsnivået er forskjellig fra bil til bil.Noen har soltak, andre ikke. Noen har kjørecomputer, andre ikke osv.. osv. dette har jeg også hørt... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ja... ska prøve å fikse setene ja... litt slitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=3365 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 :offtopic Det har jo litt med seter å gjøre da! Men denne påstanden om at recaro lager alle stoler til golf 2 har jeg hørt før, kan noen bekrefte/avbekrefte dette? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 :offtopic Det har jo litt med seter å gjøre da! Men denne påstanden om at recaro lager alle stoler til golf 2 har jeg hørt før, kan noen bekrefte/avbekrefte dette? Hm, lurer jeg litt på å. fordi det er jo noen 3'ere som kommer orginalt med recaro stoler også hvor det faktisk står recaro på seteryggen :) Jeg henta stolene mine ifra en vr6 syncro. Er det noe spesielt at de bare putta det inni noen typer eller? ;) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg