Islanwind Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Har litt startproblemer med vectraen i ny og ne.. Av og til når eg står i ro, og skal starte bilen igjen, skjer det ingenting.. Starteren slår ikke inn tror eg.... Så må ta den på gir.. Det pleier som OFTEST å skje når eg står i ro,med lys på eller musikk.. Skjer ikke så ofte, men av og til.. Noen som har peiling på ka det kan vere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 dårlig med strøm på batterie ditt? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 trur nok det er bra strøm der.... Men kan batteriet likevel vere dårlig? dårlig med strøm på batterie ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Høres vel strengt tatt ut som om batteriet ditt er litt dårlig ja, evt at dynamoen lader det dårlig, men jeg tipper på det første... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Eller bare dårlig kontakt på innslaget på starteren. Kan komme å gå den feilen. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 sjekk spenningen på batteriet.. og sjekk innslaget på starteren, som kixx sa.. kan være dårlig kontakt.. men tror ikke det er det... Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Okey... Skal gjøre det...;) Takker for svar :) sjekk spenningen på batteriet..og sjekk innslaget på starteren, som kixx sa.. kan være dårlig kontakt.. men tror ikke det er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Har ikke målt enda, for batteriet var tomt på multimeteret.. MEN, nesten hver gang dette skjer, så har jeg stått med cd spiller på... Er det ikke da en mulighet for at det er batteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hvis du har en bil ladder med display som du kan se ladde strømmen, kan du se om det er flatt, dynamoen ikke ladder eller om du har nok strøm. Ladder den på fullt = lite strøm på batteri. Ladder lite/ingenting = mye strøm Ladder den mere hvis du starter bilen = Noe som stjeler strøm. Ladder den mindre hvis du starter = Dynamo er ok. Hvis du har nok strøm til hovedlysene, cd spiller, dash'en så har du sannsynligvis nok strøm til at motoren skal turne sakte... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 okey okey... men det virker ikke som det er lite strøm da.. alt lyser normalt når jeg vrir om..når det er lite strøm så blir jo lysene svakere... Skal prøve å sjekke noen jordinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 kan også prøve å koble batteri direkte til starteren for å sjekke den. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg