AlpejoHn Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hei, Da har jeg ENDELIG fått fatt på en digital ute temp måler :) PS: Er det noen som har FØLEREN til den analoge temp måleren, so er jeg INTERISERT ! Ser ut som en mindre type føler som står i blokka og topp og slikt.. sitter under fangeren eller ut i ene sida på framskjermen.. en plass under der :) Men på min her nå.. Så er det disse ledningene som er her: Svart = Jord Gul = Hva er den til ? Orange = Hva er den til ? Så er det 2 grønne men dem skal til føleren. Kan det være slik at den Gule er +, og den orange skal på dimmeren ? Eller går det i det hele tatt ann å ha dimmer på den ? Hva er i såfall den orange til ? Bilde: Noen som kan sjekke i vadis eller vet dette ? SI FRA :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg tipper at den ene ledningen skal ha 12v inn og den andre er til lys. Prøv og koble til 12v inn på en av de og se hva som skjer. Blir det lys tipper jeg at den skal kobles på instrumentbelysningen, og den andre på 12v. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg