Gå til innhold

ultimate hevn??

Ranger emnet


kallekanin

Anbefalte innlegg

 

Men noe annet som er ganske festelig, er om du klarer å få åpnet panseret/bagasjeluka på bilen hans, og legge en ledning fra bremselys/vindusviskere/blinklys eller noe som ikke brukes hele konstante tiden, og så kobler du den på tuten, så hver gang han bremser, så tuter bilen.. blink - tuter, vindusviskerene går - tuter...

 

 

Noen har sett film av en stakkar med grønn crx... :thumb :drive2

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å smøre inn alle rutene på bilen med margarin ? De er ett helvette å

få av vist du ikke har varmt vann. Og vist han er vekke ei natt så tar dere

alle vindua på huset også.

 

Eller hva med å bytt om på tennplugg kablene slik att den vil tenne helt feil.

Skru av joringskabelen fra bateriet eller koble horne slik att det står på

hele tida når teninga er på.

 

hehehe, eg må bare prøve noen av forslaga som er sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-fylle vanngeværet til nabobarna med lakkfjerner eller bremseveske, og få de til og sprute litt på panseret til den "hyggelige" politimannen litt lenger bort i gata

-Bakepulverbomber på bilen.

-helle en stor literskartong med sjokoladepudding i postkassa

-råtten fisk i postkassa

-min favoritt ( prøvd før ) kjøpe en eksos-whistler fra mobilsentrum. koble av festebrakketten, og klemme den langt inn i eksosrøret med et kosteskaft.

-feste fiskesene rundtomkring hele tomta hans..ut døra, mellom alle trær, ja kort og godt gå amok med fiskesene.

-kjøpe krem på boks og sprute inn i alle huleromm du finner på bilen hans.

-dynke peisveden hans i bremsevæske ( ryker noe hinsides , og det trekker seg inn i treverket )

-sote baklysene hans og ringe inn klage til biltilsynet.

-eller bare drite i alt det tullet, og leie inn en torpedo til og lære han og ikke være så¨kjepphøy

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke god gammel dags kinaputt terror..

"opperer" en thunder king (eller ti) lag felles lunte, hiv den i postkassa :hammer

 

husker det som i går, da noen kamerater og jeg teroriserte naboer med dette når vi var yngre :thumb

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en del her som er ulovlig, men mye av det som sikkert er rimelig morsomt også.

 

Feste surstrømning i eksosannlegget hans funker nok. Har du ikke det så funker det sikkert nesten like bra med tunfisk. Lukter ikke så godt av det heller.

 

Du kan jo også bake en kake til han med lakserolje i (stor dose). Sette den på trappa hans og merke den med noe lurt noe. Gave fra noen kolleger eller noe.

 

Han kommer seg NEPPE på jobb dagen etterpå.. birthday

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjelder det å tenke: 1. Vil man bli kvitt problemet? 2. Vil man bare gjøre det verre?

 

Legg en konvolutt med en patronhylse inni (Hvis det virkelig er så ille som det kommer fram her)

 

Den bygda jeg bor i hadde også en sånn kar som var "ivrig" i tjenesten, å etter at han ble personlig opptatt av å "straffe" enkeltpersoner, så hyrte de inn en torpedo fra Kroatia for å likvidere han. Dette ble oppdaget i siste liten å reddet trolig livet til betjenten.

 

Å tro meg, han betjenten har roet seg 100% etter den hendelsen.

 

Man skal ikke undervurdere dagens samfunn, enda man bor på et relativt "gudsforlatt" sted.. :fuckme2:

 

 

Han har ikke roet seg... Hadde han senest på hjul i sommer! hehe Men å kjøre bil kan han ikke. Og dum nok til å følge etter snøscooter med bil er han oxo!! haha

 

 

Men tilbake til saken. Ta en stor rørlegger tank el. Og krøll i sammen eksos røret. Han vil få start, men stopp ganske fort etterpå... Å begynne med dritt i pose på trappa er noe jeg ikke vil anbefale hos en purk! Men å ta ett lydopptak fra feks. soveromet og ringe til han fra en payphone og spille av er vel vanskelig og bli tatt for...

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår