Mr. Bollocks Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 oki. takker for svar.men kor du får handla desse delene da? eventuelt pris på dette? KRB Trading http://www.krbtrading.no Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 KRB Trading http://www.krbtrading.no oki, takker, men når eg ser på stempler,råder å de der. ka som passer B230 blokka da? er litt ny på dette her=) hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 -Bare å si hva du skal ha det til når du kjøper det, så får du det du skal ha. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 -Bare å si hva du skal ha det til når du kjøper det, så får du det du skal ha. oki=) bleir vell å ta opp lån da, so handla ej Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 B230ET Stempel sats Mahle volvo 230 et 96.30 3720KR er dette stempler som ikkje tåler so mykje? eller forsterka B230Et stempler? kor mykje kan du kjøme med me desse før dei tar kvelden? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 har endelig fått fiksa nye bilder. http://groups.msn.com/volvo-power3/nye.msnw?albumlist=2 bilen er ikkje nåke glans bilde enda, hehe.. har ikkje en gong fått vaska den..einaste som har blitt jort er, vert sjekka i dørken for rust, bytta eine puta i passasjer sete, fiksa litt på dørene å fått på felger me nye dekk :D har også jort småe forbedringer i motor rommet, lakkert torpedo stagene, montert tårn stag. bytta røret frå ic til trykk boks. montert turbo tryks måler.. skal vaske å bejynde på understelle no i veka..har kamera på post konteret so nye bilder kommer forhåpentli vis kvar dag :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 har endelig fått fiksa nye bilder. http://groups.msn.com/volvo-power3/nye.msnw?albumlist=2 bilen er ikkje nåke glans bilde enda, hehe.. har ikkje en gong fått vaska den..einaste som har blitt jort er, vert sjekka i dørken for rust, bytta eine puta i passasjer sete, fiksa litt på dørene å fått på felger me nye dekk :D har også jort småe forbedringer i motor rommet, lakkert torpedo stagene, montert tårn stag. bytta røret frå ic til trykk boks. montert turbo tryks måler.. skal vaske å bejynde på understelle no i veka..har kamera på post konteret so nye bilder kommer forhåpentli vis kvar dag :D der ja felgane min:) vart rått me dei men bilen e litt lave bake..... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 B230ET Stempel sats Mahle volvo 230 et 96.30 3720KR er dette stempler som ikkje tåler so mykje? eller forsterka B230Et stempler? kor mykje kan du kjøme med me desse før dei tar kvelden? De er nok toppers de stemplene der ja. Er jo Mahle 94mm 39.6kh stempelsatsen fra KRB jeg kjører med. Tåler fint 350hk iallefall. Er vel best å ringe til dem å spør.... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 De er nok toppers de stemplene der ja. Er jo Mahle 94mm 39.6kh stempelsatsen fra KRB jeg kjører med. Tåler fint 350hk iallefall.Er vel best å ringe til dem å spør.... jess..får vell gjere de ja=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 litt nye bilder ej tok med nye kameraet i dag :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 b230ft er for småfolk :P Skikkelig gutter invisterer i en b21A/E/ET eller b23a/E og bygger om med grom innmat og datasprut + tenning og hybridturbo eller gvassere. b230ft er rett og slett et enkelt alternativ for å få gamp på, men allikevel helt greit.. lite mekking og går greit med original innmat. ja, og ikkje minst.. viss du behelde FK'en eller FT motoren orginal.. ingen dump, men IC og 3" effektanlegg så har du en skikkelig arbeidshest! med chip og mer turbotrykk har du 200 arbeidshester.. meget lettkjørte og en plass mellom 3 og 400Nm som hjelper deg oppover bakker.. alt du gjør er å fylle på 0,7-1l/mil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ja, og ikkje minst.. viss du behelde FK'en eller FT motoren orginal.. ingen dump, men IC og 3" effektanlegg så har du en skikkelig arbeidshest! med chip og mer turbotrykk har du 200 arbeidshester.. meget lettkjørte og en plass mellom 3 og 400Nm som hjelper deg oppover bakker.. alt du gjør er å fylle på 0,7-1l/mil... kor mykje kan du klare å presse ut av en ganske so ny FK motor, med orginale stempler,råder og veiv? lure på å kjøpe en FK motor å trimme litt. men usikker på om eg skal bygge frå bunnen eller trimme en fk motor?? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 B230ET Stempel sats Mahle volvo 230 et 96.30 3720KR er dette stempler som ikkje tåler so mykje? eller forsterka B230Et stempler? kor mykje kan du kjøme med me desse før dei tar kvelden? Er dem smidde, så holder dem til det Mr. Bollocks sa. er dem ikke smidde, så er det bare å hive dem :P hehe. da er dem værtfall ikke værdt penga :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 oki, men er de nåken som veit kor mykje den FK motoren kan klare før den tar sterke slitasjer? tenker på fk motor frå 95 og oppover Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har kjørt nye 230 bunen på ganske harde prøver.. med org innmat og litt neddreide stempler. Ca350+++Hk da med datasprut vel og merke!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.