SeVen Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Har en -85 audi 90 2.2E, har kommet en slags "Ule" lyd når jeg kjører, helst når jeg svinger til venstre, jeg er usikker på om dette er hjulager eller drivknute som er gåen, er ikke noe lyd når jeg svinger til høyre. Noen som har litt peiling på hva det kan være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Har en -85 audi 90 2.2E, har kommet en slags "Ule" lyd når jeg kjører, helst når jeg svinger til venstre, jeg er usikker på om dette er hjulager eller drivknute som er gåen, er ikke noe lyd når jeg svinger til høyre. Noen som har litt peiling på hva det kan være... Det virker som om det kan være hjul lager.. hvis du står helt stille å har fult sving på rattet, enten til høyre eller venstre, å kjørere rolig i gang, kommer det knake lyd med litt dunking da, så er det som regel en drivknute som er gåen. Prøve å jekk opp bilen å kjenn på hjulet, både horisontalt og vertikalt.. kan være du merker om det er no slark, men hvis det er ule lyd så er det ikke sikkert det er kommet så langt som at det er blitt slark i hjulet enda. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg