audi-oslo Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 en venn av meg har et problem på sin 405!! når han vrir om lysbrytern for å slå på fjernlys så er det bare parklysa som funker!! og et annet problem: når han rygger så kommer det en skikkelig fæl lyd ut som om en båt kommer inn til kaia! vi har fått sjekket girkassa og det er ikke det!! takk for hjelpen på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har vært mye problem med el anlegget på pug 405 generelt,som oftest kommer dette av dårlig jording..Ihvertfall det som var feil på en kompis av meg sin 405...J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-oslo Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ok!! da skal jeg be han sjekke ut jordinga så kanskje vi får no tilslag.. takk for hjelpen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg