Gå til innhold

Slutt med treff på Rudskogen?

Ranger emnet


Jolly-Jumper

Anbefalte innlegg

Har hørt at det kan bli dårlig med biltreff fremover på Rudskogen...

 

Etter forige helgs treff (Bauda?), skal porten inn til anlegget ha blitt ødelagt av en idiot som drev og sladda rundt "rundkjøringa" som står der. anger2

Jeg håper indelig at vedkommende ødela bilen sin godt, siden dette antageligvis går ut over alle sammen! dukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok noen treff frammover skal du se ;)

 

Men jeg skjønner meg ikke på folk.....tettinger... doh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det skal ha noe med fremtidige treff å gjøre. I leieavtalen står det at leitaker er ansvarlige for alle skader på anlegget. Ergo må sikkert Bauda-gutta skrape sammen til en ny port. Dog ser jeg ingen grunn til at det skal hindre andre i å leie banen. Blir jo som om Hertz skulle slutte å leie ut biler fordi én kunde kræsjer bilen det...

 

Dog må vedkommende ha vært en komplett idiot for å klare noe så ufattelig klønete som dette...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veien stenges for godt...

 

Hehe...

Jeg snakket med en av gutta på siste treffet og han regnet med at dette ville bli det siste treffet i deres regi...han mente på at det var vanskelig å engasjere lærlingene til å være med på dette og da ble det mye pes å arrangere når gutta som ikke er lærlinger lenger må steppe inn for å hjelpe til.

Og dette ble sagt FØR porten ble skadet.

Men det blir ikke bedre når sånt skjer.

Og det er jævli synd,for disse treffa er noe av det bedre som har vært for allmennheten på rudskogen noensinne.

 

:drive2

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår