Gå til innhold

kjøp av 320 e36

Ranger emnet


greddyspeed

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk cheers

 

står på randen til å kjøpe en vinrød 93mod e36 320 coupe som er gått 193xxxkm. karn som selger skal ha 50k for den fordi det er en del feil på den; muligens et lager i kardangen som er gåen -> uling når man kjører, døren på førersiden må åpnes fra innsiden, takluka streiker, ei eller anna foring i understellet bak som er gåen, frontfanger er litt skev + litt småting. bilen er godkjent senket med 225*17" bak og 215*17" framme. motor er helt orginal, vannpumpe byttet for en måned siden.

 

er dette en bra handel? noen som vet hvor jeg kan sende diffrensialen til overhaling? hvor mye koste det?

har tilgang til verktøy og bukk så foringer og det der andre fikser jeg selv... er bare ute etter hvor jeg kan sende diffen til overhaling, hvis ikke dette er noe man kan gjøre selv (som sagt; har tilgang til det meste av verktøy)

 

han selger bilen med anlegg :dj . den har også rutesenker bak og lyktespoiler(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann godtfolk cheers

 

står på randen til å kjøpe en vinrød 93mod e36 320 coupe som er gått 193xxxkm. karn som selger skal ha 50k for den fordi det er en del feil på den; muligens et lager i kardangen som er gåen -> uling når man kjører, døren på førersiden må åpnes fra innsiden, takluka streiker, ei eller anna foring i understellet bak som er gåen, frontfanger er litt skev + litt småting. bilen er godkjent senket med 225*17" bak og 215*17" framme. motor er helt orginal, vannpumpe byttet for en måned siden.

 

er dette en bra handel? noen som vet hvor jeg kan sende diffrensialen til overhaling? hvor mye koste det?

har tilgang til verktøy og bukk så foringer og det der andre fikser jeg selv... er bare ute etter hvor jeg kan sende diffen til overhaling, hvis ikke dette er noe man kan gjøre selv (som sagt; har tilgang til det meste av verktøy)

 

han selger bilen med anlegg :dj . den har også rutesenker bak og lyktespoiler(?)

 

høres egentlig greit ut..

sjekk at det ikke dogger mye inni bilen..

det fant jeg ut etter at jeg kjøpte min---lekasje.

(men det var bare en drenering som var tett)

 

men uansett, kipt viss du må skifte gulvet(teppet) i hele bilen.

 

lykke til sier jeg..

du kommer ikke til og angre på bmw og e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får benytte annledningen til å kjøpe deg sperrediff når du først skal bytte, så da får du prøve å prute litt ekstra på den :) Kanskje 5000kr mindre i pris, så har du vel dekt diffen også.. Ellers virker de andre feilene helt greie..

 

Bilene er brae de.. Knall! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår