MJK Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Er det noen som vet hvor denne pumpa sitter. Er det i tanken? Kan ikke finne noen annen pumpe noe sted. Bilen starter ikke. Jeg har gnist og luft. Brennstoffreleet er nytt, skiftet i juni d.å. Mottar tips med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Sitter vell ei forpumpe i bensintanken, du finner vell bensinpumpa og bensinfilteret rett under førersetet på undersida av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJK Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg tror det bare er en pumpe på disse bilene (fra 1997) som sitter i tanken. Det er kun et filter under bilen. Det er jo et H@#@#&%&/(()¤%& å få den JÆ@#%¤¤#¤%&? pumpa ut av tanken. Noen tops? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 tror den modellen her bare har en pumpe ja, som er i tanken. vet ikke hvordan den er festet på 944, men på 240 gjør man det fra bagasjerommet.. slår løs låseringen med en dor/et skrujern og en hammer, så drar man ut hele armaturet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJK Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Takk for svar.. Jeg har skrudd av denne ringen og alle slangene, men får ikke armaturet til å passe gjennom denne luken i bagasjerommet. Er det noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg