Hackiz Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hm... svarte... hvor lenge har dere tenkt å holde på? Jeg og et gjeng hadde tenkt å kjøre fra Harstad, men er ikke ferdig på jobb før 18:00... å da er vi vel ikke der oppe før rund 21:00-21:30... espsko: Vi kan vel fikse en liten privat foto session i et parkeringhus for bladet...? ;) (Hilsen fast abbonent!!! :D ) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Gleder meg stort! Håper bare folk møter opp! yodude Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hm... svarte... hvor lenge har dere tenkt å holde på?Jeg og et gjeng hadde tenkt å kjøre fra Harstad, men er ikke ferdig på jobb før 18:00... å da er vi vel ikke der oppe før rund 21:00-21:30... espsko: Vi kan vel fikse en liten privat foto session i et parkeringhus for bladet...? ;) (Hilsen fast abbonent!!! :D ) Vi holder nok på et godt stykke ut over kvelden. Jeg skal ikke oppover dessverre, og jeg vet at gutta skal ta fly ned til Oslo igjen klokka åtte lørdag morgen, men de holder vel på til elleve-tolv ihvertfall. Vi har fortsatt ledig tid for fotoopptak både torsdag og fredag forresten, så om noen vet om en bil som burde vært med i Max Power, send meg en mail med bilder :) Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Blir morro jah! Har også mulighet for å ta bilder i en liten fotoseanse for folk,send pm så avtaler vi der..;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Kjipt, jeg som skal levere bilen til NC imorgen........ Og da ble det fiksa så det blir reportasje i MP senere i år :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 blir det no kollonne kjøring etterpå`? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hvor mener du vi skal kjøre? i byen er det jo hundre vikeplikter og en haug med lyskryss, men jeg hiver meg lett med uansett! :driving Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Oppmøtet er/var bra. Kunne ønske bedre vær da.... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 kom godt me folk ja... :wave så nuh får vi bare vente på bildan ;) Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 kom godt me folk ja... :wave så nuh får vi bare vente på bildan ;) http://www.bilforumet.no/topic/79061-max-power-tromsø/?do=findComment&comment=819817 :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 så takker vi purken for å gjøre slutt på dagen.. Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 så takker vi purken for å gjøre slutt på dagen.. når da? når vi dro så var det nesten ikke folk igjen. dro folket enn annen plass etter å ha vært der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 1 alfa der,ikke dårlig :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Det ble jo ikke så ille i kveld... Mange fine biler der, spesielt den hvite 240 Turboen som la et par ringer før den dro :volvsmile Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Mye harrye tullinger ja :) Men, var en del kult der også, f.eks den råe Ford Exhibition' som kom innom med 305/35/24 felga.. :) Ellers fikk Børge's ML Brabus Kopi en del oppmerksomhet, og meget pga stereoen, det var en ganske okei tur for oss to.. Flott vogn :) Ellers blei det Tako-pizza på Yonas for oss også :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg