Suzuki Ac-50 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Pumpen skal gi litt lyd i fra seg når du vrir om tenningen ett eller to hakk(ikke starter) men den stopper igjen når den har bygd opp trykk..Med mindre du starter da.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Pumpen skal gi litt lyd i fra seg når du vrir om tenningen ett eller to hakk(ikke starter) men den stopper igjen når den har bygd opp trykk..Med mindre du starter da.. Har prøvd å starte den og stoppe den og så skru på tenninga. Men har ikke hørt den lyden. Kan være det var trykk der. Men får sjekke litt nærmere. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Vet du hvor denne befinner seg i motorrommet?Leite på hjemmesiden til mekonomen, men fant ikke noe som "lignet" Den sitter på baksiden av luftfilterboksen etter hva jeg forstod...ikke jeg som bytta den skjønner du:D Var på fest jeg når den ble byttet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Bump. Sliter fortsatt med samme problem og byner å bli dritt lei av å koble til batteriladeren hver eneste uke. Så nå som jeg har flyttet tilbake fra skolen tenkte jeg å få noe orden på detta. Noen som har flere forslag? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg