Gå til innhold

Priser: Lakkering


CoilOver

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakka med en kompis som jobber på Møller Bilskade, de skulle ha 25000. Har også hørt på del lakering av fangeren min, det skulle Sandvika Biloppretting ha 2200 for..

 

Faen, vurderer omskolering til lakkerer her jeg nå :D

 

Jeg fant ut at bærum autolakk var best på pris her i området.

 

De sjappene i professor kohts vei, ved gamle bertel o steen var drøye.. oppi 8000 kr...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, vurderer omskolering til lakkerer her jeg nå :D

 

Jeg fant ut at bærum autolakk var best på pris her i området.

 

De sjappene i professor kohts vei, ved gamle bertel o steen var drøye.. oppi 8000 kr...

Bærum Autolakk er det faktisk faren til en kompis som driver, som forøvrig også sannsyneligvis kjøper Ligthningen vis alt går som det skal...

Den ene sjappa i professor kohts vei med den regnbuelogoen, den syntes jeg ser tvilsom ut når du bare kjører forbi:P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig få som (legg merke til tror) hellakkerer bilen sin og betaler full pris. Sikkert det yrke med mest svartejobb :) Er vel nesten bare forsikringsselskapene som ønsker moms på jobben tenker jeg.

 

Jeg betalte moms på jobben de gjorde for meg, men jeg fikk bra rabatter. Jeg har kvitering og full klagerett, så det var ikke noe noe de putta i egen lomme..

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærum Autolakk er det faktisk faren til en kompis som driver, som forøvrig også sannsyneligvis kjøper Ligthningen vis alt går som det skal...

Den ene sjappa i professor kohts vei med den regnbuelogoen, den syntes jeg ser tvilsom ut når du bare kjører forbi:P

 

Da bør du jo få fin pris der da :)

 

Så du får solgt forden snart? Hva skal du ha da?

 

Og ja, den ser litt "skummel" ut den sjappa borte på stabekk ja ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det blir noe del lakkering for han dekke det selv:P

 

Vis jeg bruker huet blir det Seat Leon Cupra 20VT 4x4, vis jeg ikke bruker huet (pris messig, år mod. vs. pris osv.) og kjøper en bil som gjør at golf blir en sjelden bil, kjøper jeg S14a...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det blir noe del lakkering for han dekke det selv:P

 

Vis jeg bruker huet blir det Seat Leon Cupra 20VT 4x4, vis jeg ikke bruker huet (pris messig, år mod. vs. pris osv.) og kjøper en bil som gjør at golf blir en sjelden bil, kjøper jeg S14a...

 

Hvis ikke har jeg hørt om en S15 til salgs.. ;) En hvit... aaaaldri banekjørt...

 

Nei, men seriøst.. gå for s14 du, selv om det begynner å bli mange av dem så tror jeg du kommer til å ha det mer moro med en sånn enn med leonen..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp i Polen skal det være grise billig..

 

jepp, det stemmer...!

 

hel-lakkering i polen med alt forarbeid med mer koster mellom 5-10 000 kr...!

 

fatter`n mente j han skulle kjøre 240`n min til polen for å få lakket den opp igjen, da han skulle på noe jobb-opplegg via jobben i polen for 1 år siden... mente han sa at de skulle ha 7000,- for hel-lakkering der han visste om...

 

 

menne, den prisen du har fått oppgitt RonnyPrimera, høres litt voldsom ut...

selv skulle ett lokalt lakkverksted ha 15 000 for hel-lakkering på forrige bilen min, P10`n, med lta forarbeid og lignende... det eneste j da skulle gjøre, var å plukke av lister, lykter deksler og sånne ting...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp i Polen skal det være grise billig..

 

Men så tar det laaaaaaaaaaaaang tid også... har en kompis som er der fra, og har lakkert bilen der... han har vært der 3 mnd nå og bilen er akuratt blitt klar.. ikke ble det bra heller.. Var ned der og besøkte ham for en uke siden.. Slett arbeid spør du meg.. Jeg skal ALDRI lakkere noen bil der i allefall....

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene til en kompis kjøpte en Gelenderwagen av forsvaret. De sendt den til Polen. De fikk brukt skinninteriør, hellakkert bilen (det blei bra) og understells behandla den for for ca.14000 vis jeg ikke husker helt feil. Dem fikk bilen tilbake etter 2-3 uker..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så tar det laaaaaaaaaaaaang tid også... har en kompis som er der fra, og har lakkert bilen der... han har vært der 3 mnd nå og bilen er akuratt blitt klar.. ikke ble det bra heller.. Var ned der og besøkte ham for en uke siden.. Slett arbeid spør du meg.. Jeg skal ALDRI lakkere noen bil der i allefall....

 

da har dem ikke akkurat "prioritert" bilen til kompisen din noe særlig underveis...

 

hvis bilen min skulle ha blitt lakket i polen, på det stedet fatter`n nevnte, så kunne han ta med seg bilen tilbake til norge etter 1 uke...! dette sjekket han ut, da han skulle være i polen i 10 dager, for så å dra hjem med bilen igjen...

 

for min del, så hadde j gjerne kostet på meg en lakkering i polen, men fins sikkert MANGE shabby lakk-verksteder nedi der, det er sikkert...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår