seini Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Har fått på m3 front nå på bilen, og ble litt mye klaring ned til bakken. Hvilke "lepper" finnes det ute på markedet som jeg kan ha under? http://www.osbildeler.no/postmann/dbase/bilder/rigbmwe36spoilerlapp49018.jpg Hadde denne på min forrige og syns den bygde litt mye fremover. Får man slike "splittere" til disse frontene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Den leppa du hadde før er Rieger sin GT leppe.. Eller så kan du kjøpe de orginale GT splitter greiene.. Da er det plass til den orginale GT leppa i midten liksom.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Den leppa du hadde før er Rieger sin GT leppe.. Eller så kan du kjøpe de orginale GT splitter greiene.. Da er det plass til den orginale GT leppa i midten liksom.. Hva er det du kaller den "orginale GT leppa i midten" ? Er det den som er svart på bilder i første innlegget mitt? I såfall tror jeg at jeg allerede har den på denne m3fronten orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hva er det du kaller den "orginale GT leppa i midten" ? Er det den som er svart på bilder i første innlegget mitt? I såfall tror jeg at jeg allerede har den på denne m3fronten orginalt. Nei, det er den orginale M3 leppa.. Under der kan du feste forskjellige lepper.. GT leppen er den peneste.. Den finnes i; - en orginal som kom på BMW M3 GT, som er i flere deler.. Med splittere på hjørnene, og ei justerbar leppe som går mellom og under splitterene.. - en fra Rieger, som du har på bildet.. som er laget som en kopi av den orginale.. Jeg tenkte du kunne kjøpe deg bare disse splitterene til M3 GT leppa.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg har GT-splitters (originale BMW-deler) på min M3 og de koster ca. 1000,- pr. stk. De er riktignok fryktelig upraktiske i kombinasjon med senket understell. Jeg har forbrukt 6 stk. i løpet av tre år... Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hm, jeg bør kanskje ha en leppe som dekker hele fangeren fremme. Liker ikke tanken på å skrape opp fangeren, vil heller ta det ut over ei leppe da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg har GT-splitters (originale BMW-deler) på min M3 og de koster ca. 1000,- pr. stk. De er riktignok fryktelig upraktiske i kombinasjon med senket understell. Jeg har forbrukt 6 stk. i løpet av tre år... Hvor mye er bilen din senket? Jeg vurderer slike selv. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvor mye er bilen din senket? Jeg vurderer slike selv. 60/30 (Bilstein + H&R), men jeg lover at de er et slit å kjøre med, siden man må være ytterst varsom bare man ser en ujevnhet i veien. De tåler ingenting, og min ene løsnet forresten på lørdag etter en liten uoppmerksom dump i veien. Det ser bra ut, men lever ikke opp til det praktiske. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 senk nok til at du ikke får plass til leppe under, det ser fetest ut etter min smak :) Med justerbare sett kan du legge m3-fronten med den originale sorte leppa under nesten helt nedpå bakken! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 senk nok til at du ikke får plass til leppe under, det ser fetest ut etter min smak :) Med justerbare sett kan du legge m3-fronten med den originale sorte leppa under nesten helt nedpå bakken! :thumb Snøplog kalles det ;) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Snøplog kalles det ;) Skal være sånn ;) Men er settet justerbart, kan du jo heve den sånn passe til vintern kommer vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg tror ikke jeg får senket bilen min mer ;P Den er veldig lav, og er valset fremme og bak. Har bestilt meg 2 slike gt-lepper som på bildet jeg viste link til ovenfor. (Måtte ha en i reserve, hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg