zero Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 AMA, vil du kanskje ha modda inn et bilde av meg på panseret ? in the nudes ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 jeg synes fargen du har nå var penest! Bruk heller pengene på noen pene felger med sinnsyk kant yodude Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hakkje peiling på cameleon farge men prøvde i allefall blå candy, svart og lilla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 jeg synes fargen du har nå var penest! Bruk heller pengene på noen pene felger med sinnsyk kant yodude De felga der er jo henta rett en eller annen musikkvideo med rappere,tøser, gullkjeder og pick-up trucks. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Nice work! Kom med mere eksempler. Tar imot alle forslag til farver og modifiseringer. Men felgene blir ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Er det ingen som har mere og komme med? Ingen Forslag til farge modding?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg