Gå til innhold

Audi RS4 light ?? help me out someone..

Ranger emnet


Limkork

Anbefalte innlegg

Enig med vagen. Det er en uting at man henger ut folk/bil/skilt på denne måten, og ikke minst at ethvert kjøretøy med skiltvisning er en fare for potensielle tjuvradder. La bileierne gjøre hva man vil, og for alt vi vet kan det hende bilen har RS4-motor, men ikke godkjent. Selvransakelse og forhåndsregler er ikke å forakte...!

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel ikke så veldig hyggelig å legge ut bilnummeret til andres biler her er det vel?

 

Hvis det var du som fikk fjernet bilde med skiltnummer + reg nummer i andre poster, så takker jeg veldig mye for det. Bilen det er snakk om er min far sin, og jeg vet han ikke vil ha slikt postet over alt.

 

Burde vært satt opp som regel at man ikke får poste bilder av andre sine biler, med skiltnummer visende. Slike poster burde bli slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var du som fikk fjernet bilde med skiltnummer + reg nummer i andre poster, så takker jeg veldig mye for det. Bilen det er snakk om er min far sin, og jeg vet han ikke vil ha slikt postet over alt.

 

Da kan du sikkert skaffe et bedre bilde av bilen da eller? Av hele bilen men uten skiltnummer? Fikk lyst til å se resten av bilen det er snakk om :)

 

Edit: Så du hadde endra på posten din nå, støtter det du la til! Ikke nødvendigvis slette posten, men redigere bort bilde. Et problem med dette er hvis bildet er lagt ut på nettet tidligere, med uredigert skilt, og noen vil ha mer info om bilen og bare bruker det bildet. Men dette er vel egentlig ikke det denne posten handler om.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En wanna be hadde latt det stå kun RS4. Det er satt på LIGHT merke fordi det er ment mer som noe gøy. Han kjører ikke rundt og tror det er RS4. Så alle kan ro inn årene, og holde kjeft om alt wanna be maset.

 

Og flott at trådstarter flyr rundt å tar bilder av andre sine biler, og poster de her på bil-tyv-forumet uten å fjerne skiltnummer eller noe. Bra jobbet.

 

 

jeg kan godt fjerne skiltnummeret...men hvis folk er ute etter å stjele, så er det nok ikke her inne de leter. da burde ikke eieren kjøre rundt i bilen da, heller ikke parkere den på en offentlig parkeringsplass. for det er nok flere potensielle tyver "der ute" enn hva det er inne på forumet her....

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan godt fjerne skiltnummeret...men hvis folk er ute etter å stjele, så er det nok ikke her inne de leter. da burde ikke eieren kjøre rundt i bilen da, heller ikke parkere den på en offentlig parkeringsplass. for det er nok flere potensielle tyver "der ute" enn hva det er inne på forumet her....

 

Du hjelper ikke med å poste skiltnummeret. Når du kjører rundt med bilen, så vil en eventuell tyv som ser bilen der hvor du er kunne bli fristet. Når du poster bilder av den på nettet, så kan en hver j-vel fra hele landet sitte å tenke "skulle gjerne hatt den-og-den delen fra den bilen", og så slå opp skilt nummeret du var hyggelig nok til å poste. Det er en stor forskjell der.

 

Det tar deg 1 minutt å fjerne skiltnummeret. Så mye respekt for andre sine ting burde du klare å ha, at du tar seg tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb nå, men skal prøve å huske det når jeg kommer hjem. Har ingen bilder av hvordan den ser ut AKKURAT nå - men tror jeg har noen med de gamle felgene + uten dekoren som er på bilen nå (men med bodykit + karbonpanser osv).

 

 

og da kan vi vel få med noen specs på motoren også da....

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar deg 1 minutt å fjerne skiltnummeret. Så mye respekt for andre sine ting burde du klare å ha, at du tar seg tid til det.

 

tror ikke det tar meg 1 minutt engang...

 

Bra du ikke gidder såpass engang da. Holdningen din mot andre sine ting er helt forkastelig. Håper du blir frastjålet noe en gang, så du får oppleve hvor gøy det er. Kanskje du kan jekke deg ned ett hakk eller 2 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke gidder såpass engang da. Holdningen din mot andre sine ting er helt forkastelig. Håper du blir frastjålet noe en gang, så du får oppleve hvor gøy det er. Kanskje du kan jekke deg ned ett hakk eller 2 da.

Dropp den diskusjonen da.

 

Han spurte om specs på bilen, er det "classified" det også eller..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp den diskusjonen da.

 

Han spurte om specs på bilen, er det "classified" det også eller..?

 

En person som jeg liker så lite, uten engang å ha møtt ham, deler jeg ingenting med. Og tror ikke jeg trenger ringe far engang, for å finne ut at han ikke har noen interesse av at all mulig informasjon om bilen hans flyter rundt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som jeg liker så lite, uten engang å ha møtt ham, deler jeg ingenting med. Og tror ikke jeg trenger ringe far engang, for å finne ut at han ikke har noen interesse av at all mulig informasjon om bilen hans flyter rundt på nettet.

 

 

Han kisen som la ut bilnr gjorde sikkert ikke det for å være dust... Men kanskje ikke så lett å innrømme en feil når "alle" er over han med en gang... Han har sikkert lært leksa si nå... Om ikke så ta det utenom dette forumet!!

Så la oss andre få høre hva som sitter i denne kjerra...

1,8 liter uten turbo er lik 125 hk.... Med turbo 150 hk... Siden du sier at begge er feil regner jeg med at det er en turbo motor som er trimma...? Evt litt eller mye? Og hvorfor detta RS4 light skiltet?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår