soundlord Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Noen som kan gi meg en link til noen som selger effektanlegg til audi 80 90 mod?Helst fra midten om det går.Finner ikke noen som selger slikt.Går det ann i chipe en 90 model?Hvilke andre små inngrep kan jeg gjøre for å få litt mere fres.Det er 1.8 i sport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg skal kjøpe Simons effektanlegg fra katalysator og bakover på Mekonomen til neste uke for 2100,-(med forhandler rabatt, koster 2900,- til vanlig). Og hvis det er 1,8S utgaven du har, som jeg antar, så vet jeg ikke hva S står for, men hvertfall ikke sport. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg skal kjøpe Simons effektanlegg fra katalysator og bakover på Mekonomen til neste uke for 2100,-(med forhandler rabatt, koster 2900,- til vanlig).Og hvis det er 1,8S utgaven du har, som jeg antar, så vet jeg ikke hva S står for, men hvertfall ikke sport. Ok,antok at det sto for sport?noen som vet hva det står for da?fant meg effektanlegg hele veien med 2 stk ende rør for 3610.Det er også simons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Hvilke andre små inngrep kan jeg gjøre for å få litt mere fres.Det er 1.8 i sport. Det enkleste er å skifte kamaksel. Kam som passer rett oppi din motor og gir 10 - 12 hk (dokumentert) uten noen andre modifikasjoner koster 2290 hos et firma som heter VeloxMotor i Haugesund. Har samme kam selv med justerbart kamdrev, modifisert innsug og større forgasser. Data på kammen : Durasjon 268 grader, løft 11,2 mm, lobeseparasjon 110 grader. Denne kammen kan brukes på motorer med originale ventilløftere og fjører frem til ca. 1995. Kammen er produsert av VW /Audi og har derfor samme stålkvalitet som originale kammer. For forespørsel : info@veloxmotor.com Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 http://www.autotech.com/catalog/engkits.htm hva med denne sia? snoket litt inne der. Mye power til 1.8 - 2 literne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebus Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 S står for Sport jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Tøv. S står for forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Det vil si at en 1.8 S med innsprøytning har egentlig forgasser? Det er innsprøyning i min 1.8S Men det er en god mulighet at den er skiftet alså.. Har ingen anelse. :p S kan NEPPE stå for sport.. 90hk.. Jaaa.. Sportswagen.. 4 gir på min.. Jaaa.. Sportswagen.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Det vil si at en 1.8 S med innsprøytning har egentlig forgasser? Det er innsprøyning i min 1.8S Men det er en god mulighet at den er skiftet alså.. Har ingen anelse. :p S kan NEPPE stå for sport.. 90hk.. Jaaa.. Sportswagen.. 4 gir på min.. Jaaa.. Sportswagen.. 1,8S er med monopoint (mono-motronic) eller vanlig forgasser (Keihin). 1,8E har innsprut, en dyse til hver sylinder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har selv en 1990'modell Audi 80 1.8S, og den har forgasser og 66kw. Men hvorfor har 1.8s og 2.0 like mye motoreffekt? Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har selv en 1990'modell Audi 80 1.8S, og den har forgasser og 66kw. Men hvorfor har 1.8s og 2.0 like mye motoreffekt? 2,0 med monopoint har lik effekt som 1,8s med monopoint eller gasser ja. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har 90hk, motorkode JN og KE-jetronic innsprøytning på min. Ikke at jeg vet hva det betyr, men det er hvertfall innsprøytning(Tror jeg da):) Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har 90hk, motorkode JN og KE-jetronic innsprøytning på min. Ikke at jeg vet hva det betyr, men det er hvertfall innsprøytning(Tror jeg da):) Stemmer det, samme motor som i tråden under. Du har en 1,8E. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85364 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Jammen det står(sto) 1,8S bakpå da. Det om motorkode fant jeg ut når jeg var på Dahles og spurte om en ting, også spurte jeg om motorkode i samme slengen, og da fant han frem det med jetronic og JN. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har også 1.8 i s.Min også har innsprøytningsmotor å har s bokstaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg