Nox Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Kjøpte en veldig billig 245 vare og hadde planer om å sette bakseter i. bilen er eu godkjentet år til og går ikke gjennom en til med mindre mye sveising gjøres. men spørsmålet er om det er for mye rust til at det er mulig å montere inn bakseter, evnt. hvor mye som må gjøres for å få montert dette. og ca pris.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 mer rust.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 enda mer Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 festet til bakryggen skal sveises på rett over det store hullet på bilde 1 Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 den rusta der hadde ikke jeg giddi å begynne å sveise på!! Bedre å bruke litt mer penger på en rustfri 245... Det var min mening... :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 ER da ikke sååååå stress å sveise det der... Jeg hadde kuttet, slengt i noe nytt, og fyrt i setene på det nye underlaget... Skulle gå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Sveisen blir jo liggende under setene så det er ikke så nøye hvordan det ser ut. jeg hadde skjært ut og sveisa inn fort og gæli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg