DRFT-R Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Forsiktig nå DRITFET-R ellers blir jeg nødt til å kjøre fast Tahoen min i understellet ditt neste gang vi møtes :D kalte du meg nettop DRITTFETTE-R ? Are we releated? ;M) hehehehe Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Hvor ble det av de beryktede update'sa du nevnte på forrige side, mr. felgen? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Hvor ble det av de beryktede update'sa du nevnte på forrige side, mr. felgen? :p Jasså, du trekker fram prosjekttrådene mine bare på pur faen? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Kan vel ikke akkurat kalle det pur faen, men.. :P Savner bare oppdateringer av de syke prosjektene dine.. Du må se å få kriga ferdig i lysets hastighet, slik at det blir noe fremgang her.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Kan vel ikke akkurat kalle det pur faen, men.. :PSavner bare oppdateringer av de syke prosjektene dine.. Du må se å få kriga ferdig i lysets hastighet, slik at det blir noe fremgang her.. :) I lysets hastighet esban! I lysets hastighet :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Gi han litt tid, han har jo nettopp gjort flere tv opptredner og sånn... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 han har vært på rehabilitering og en tur på gamlehjemmet spørru meg! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Få gravd afghan-snøen ut av mekkehanskene og legg litt arbeid i og få opp bilder av doningen :) Skal ikke du være ingeniør ? Vær så snill. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Godtfolk! Da nærmer oppholdet i ørkenlandet seg nok en gang slutten og overlevelsessannsynligheten må vurderes som høy! Tiden har kommet til design og produksjon av bensintilførselen fra tank til fuel rail og tilbake igjen. Mine grublerier for tiden handler stort sett om dimensjoneringen av dette. Jeg har fra tidligere anskaffet 2 stk 044-pumper fra Bosch. På summitracing.com har jeg funnet en AN-10 enveisventil (finnes også som AN-6) fra Aeromotive http://www.summitracing.com/parts/AEI-15107/. Denne gjør det mulig å monitorere trykkfall på hver enkelt pumpe dersom jeg kjøper to slike og monterer dem etter pumpene men før y-blokka som leder drivstoffet videre fram til motoren. Dersom noen har forslag til dimensjonering og design vær vennlig å tale nå, eller ti for alltid. Jeg er ikke fremmed for en dagtank (swirl pot). Er AN-10 i overkant? På Summit har de også y-blocks med 2xAN-10 inn og 1xAN-10 ut. Min teori er at en enveisventil ikke vil ha like stor kapasitet som en rør uten hindringer, derav den vel tiltatte dimensjonen ut fra pumpene. Eller er rett og slett 2xAN-6 før y-en uansett mer enn nok? Ballen er kastet! PS For å glede et samlet bilforum legger jeg ved et bilde av en krigsherjet sykkelreparatør under inspeksjon av ørkenlandets jernbanemessige kapasiteter. Som mange av dere sikkert vet er jeg også en sann jernbaneentusiast... DS Som en bonus legger jeg også ved etpar bilder av aggreagatbrakett versjon 3.0 etter litt kjærlig modifisering av vår høyt elskede Turboed1. Denne gjør meg omsider i stand til å montere motoren i vogna for videre laborering av grenrør og dets like. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Jeg stemmer for AN10. Da er du jo også klar for Metanol og det som framtida eventuelt måtte bringe. More is more! Lykke til med innspurten i Ørkenland, Reodor! Babb på Balkan igjen snart :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Godtfolk! For å glede et samlet bilforum legger jeg ved et bilde av en krigsherjet sykkelreparatør under inspeksjon av ørkenlandets jernbanemessige kapasiteter. Som mange av dere sikkert vet er jeg også en sann jernbaneentusiast... DS Regner med det er bedre enn norsk jernbane mht punktlighet? :D Skulle nesten lagd en tråd for veteraner så ungene kan se hva det går i! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Jess beibi, da er vi i gang igjen! Tråden er forøvrig nøyktig seks år akkurat nå, så dette må sies å være imponerende fremdrift... Nå sitter braketten på motoren, og dere vet hva det betyr... Da kan jeg sette motoren på plass og tilpasse alt som skal på plass rundt motoren, herunder grenrør, downpipe, trykkrør og bensinsystem. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Har ventet på dette :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Får håpe det blir litt flere oppdateringer nå :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Får håpe det blir litt flere oppdateringer nå :) Ja, det blir det. Nå driver jeg og finner fram deler fra hyller og skap, kriker og kroker. Foreløpig er det kun en giver til tenningssystemet jeg ikke kan gjøre rede for. Så gjenstår det bare å komme på hvor i all verden jeg la dingsen... Til helga blir det Volvo-treff i Göteborg og deretter begynner jeg for fullt da serru :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.