whiplazh Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Looking good. Skal følge med! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Takk folkens. Det går smått framover, men vi får håpe det gir utslag på seismografene til Richter og gutta til sommeren... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Var det orginalt underspyling på blokka eller er det noe du har laga til sjøl? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Det er originalt på dieselblokka og på turbomotorene. Trolig originalt på 20V N/A også, men ikke på 10V N/A-utgavene. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Takk folkens. Det går smått framover, men vi får håpe det gir utslag på seismografene til Richter og gutta til sommeren... Tja...skal ikke stå på oppsettet ihvertfall... ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Tja...skal ikke stå på oppsettet ihvertfall... ;) Høres lovende ut... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Høres lovende ut... Får forresten tak i emner til kammer til din nå...så nå kan du "go crazy" med sånne kammer som du burde ha... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Får forresten tak i emner til kammer til din nå...så nå kan du "go crazy" med sånne kammer som du burde ha... :) Vil det si at kammene mine ikke duger til mitt effektuttak? Isåfall må jeg ta en tur til Fredrikstad med mitt balltre og min Smith&Wesson :boxers Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Legg fra deg kanonen og slapp av. Jeg har ikke målt nok enda til å si det enda...det var et "hvis" du trenger andre kammer...:) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Puh... Bare et fordekt forsøk på kjøpepress altså :lol: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 har nå satt og lest gjennom hele tråden og er ganske imponert over kunnskaper/bra prosjekt. dette kommer til og bli helt rått... fattern har en 96 855 med 2,0 10v 126 hk. med tanke på kjøreegenskaper kombinert med RÅ motor kan dette bli utrolig morsomt... tror ikke jeg har opplevd en orginal familiebil som sitter så godt på veien og fortsatt er behagelig og kjøre..!! men tåler driv-verket dette da? lykke til videre, kommer til og følge med på denne...!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 men tåler driv-verket dette da? Neppe, men kryss fingrene :angelsmili: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hehe:) joda:) krysser fingrene jeg:) vet at styre-snekka er et svakt pungt på disse bilene... har ikke hatt noe problemer der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Reodor F: Hell WD-40 på kassa så får den smørning og surr vevteip rundt kassa, så revner den ikke... :D Konge prosjekt! Alltid artig med folk som har forstått at biler ikke skal ha motor av samme merke som bilen selv... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hehe:) innmaten i motoren er vel ganske variert ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg