viper Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Noen som har fått sett søndagens Tog Gear? De har jo fått tak i D1 gutta til å herje litt rundt banen :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Dette er materiale BBC har copyright på og selger til NRK. Dette går dermed under warez og skal ikke ligge på forumet! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ingen warez her nei. Uansett, grisekult at dem gir drifting litt oppmerksomhet, er jo tross alt verdens beste bilmagasin :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Skjønner heller ikke hva dette har med warez og gjøre.! Han spurte bare om noen hadde sett episoden. Jeg har sett episoden og var ganske kuult ja, synd de butter så raskt mellom vinklene de filmer ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Skjønner heller ikke hva dette har med warez og gjøre.!Han spurte bare om noen hadde sett episoden. Jeg har sett episoden og var ganske kuult ja, synd de butter så raskt mellom vinklene de filmer ifra. Tråden var originalt mye lengre med direkte linking til warez-relaterte sider. Har det gått i Norge dette forresten? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Tråden var originalt mye lengre med direkte linking til warez-relaterte sider. Har det gått i Norge dette forresten? Tipper det kommer på NRK2 rundt juletider. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Enormt rått ja! Første svingen japaneren er i Monaroen gjør han jo en glimrende sladd i. :D De kan det å behandle biler i sladd de japanske drifterne. Men når det skal være sagt, The Stig kan det å behandle en bil på kjappeste måte gjennom en bane han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 dette er da episode [06x11] litt av det kan sees her: streaming høyre klikk, lagre som :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 jeg har en TOP GEAR film som heter NO limit:D der er det MYE spennende saker... blandt annet en ford rs 200 på 700 HK, en GUL skyline med rundt 1000H, lastebil (bygd for bane) PLUSS masse andre biler som de spinner å hærjer med.. filmen omhandler egentli "hva er dorskjell på drifting og slædding" :D anbefales å sees:D :driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg