Gå til innhold

blå skyline gt-r34 Bjørnstad bil

Ranger emnet


znork

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Så en blå GTR-R34 på Bjørnstad i dag. Var en ganske fin Skyline, så ikke om det var høyreratt på denne siden jeg bare så den så vidt da jeg satt på buss som kjørte forbi Bjørnstad.

Noen flere som har sett den å har bilder av den?

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en blå GTR-R34 på Bjørnstad i dag. Var en ganske fin Skyline, så ikke om det var høyreratt på denne siden jeg bare så den så vidt da jeg satt på buss som kjørte forbi Bjørnstad.

Noen flere som har sett den å har bilder av den?

 

Så den i går jeg også! Veldig pen bil! Rakk ikke å se om det var høyre eller venstre ratt... Var ikke denne som var med på autofil da?

 

Den hadde hvite skilter, men prøveskilt klistra foran :confused:

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i går jeg også! Veldig pen bil! Rakk ikke å se om det var høyre eller venstre ratt... Var ikke denne som var med på autofil da?

 

Den hadde hvite skilter, men prøveskilt klistra foran :confused:

 

engelske skilter...dem er hvite forran.

derfor prøveskilt....

 

bilen var å se på sist gatebil blandt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engelske skilter...dem er hvite forran.

derfor prøveskilt....

 

bilen var å se på sist gatebil blandt annet...

 

okay, så den bare forfra/siden når jeg passerte

 

 

Den som var med der var vel en R-33..

jeje, slikt ser ikke mitt utrente øye forskjell på

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engelske skilter...dem er hvite forran.

derfor prøveskilt....

 

 

...har sett Bjørnstad-bil skyline´n med VF skilt.... sto parkert i osloveien for litt over en uke sia. Har forresten video av at denne bilen blir ydmyket på lånkebanen av en 1987 Alfa Romeo GTV 1,8 turbo....

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen til han som eier selve bjørnstad bil. Han heter Bjørnstad til etternavn. Det er en JUN bil cheers

 

Så det er nok ingen dårlig bil :P

 

Satt på en tur rett etter de fikk den fra japan. Har noen bilder av den på mobilen , men det er så dårlig kvalitet at det ikke er noe vits i å mekke.

 

Fet bil i allefall :)

 

EDIT: Var ikke denne som var med på autofil, men mulig den kommer.. Var å ble tatt bilder av denne bilen pluss en Supra av noe autofil folk... Men den supran som var på autofil hadde samme eieren som han som har denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår