rindal91 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 endelig har jeg skaffet meg en hobby! http://www.diecast.no/index.php?lev1=8&lev2=61&page=343 jeg har bestilt denne. bilen kommer forhåpenligvis i mårra så da begynner jeg! Kommer til å lage en ny tråd. Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 endelig har jeg skaffet meg en hobby! http://www.diecast.no/index.php?lev1=8&lev2=61&page=343 jeg har bestilt denne. bilen kommer forhåpenligvis i mårra så da begynner jeg! Kommer til å lage en ny tråd. den bilen er jo ferdigbygget,så det er jo ikke noe montering på den Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 akkurat som de to jeg har liggende øverst på hjemmesiden min... :) http://www.freewebs.com/zlurv/diverse.htm Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 kanskje han mente: Begynner og sammle på :wonder Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Eg kjøpte en helt lik Mustang i rød på Rudskogen :cab Ja den er ferdigbygget Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 faan ass trodde det var en slik man skulle bygge sjøl jeg :hammer Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 faan ass trodde det var en slik man skulle bygge sjøl jeg :hammer sånn kan det gå :wave Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg var så lur så jeg sendte de en mail først jeg!! HAAHAAA! Hei. Muscle tuner har vi et par byggesett 1:24 Evo 8 og 1:18 Honda RSX i import Racer følger det med ekstra sett med felger og carbonpanser så her må du demontere bilen for og bytte så det blir litt skruing. Bilene er i metall og skrutrekker følger med. Mvh DieCast.no hellothere Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 faan ass trodde det var en slik man skulle bygge sjøl jeg :hammer Du kan sikkert demontere dem også bygge opp på nytt :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 jaja gjort er gjort.... har no fått bilen nå da. Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg