daskekost Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Som dere har muligens fått med dere, så har hadde jeg kræsja bmw'en min... Men nå er den oppe å går igjen.. tenkte jeg skulle hive ut et par bilder av hvordan den ble... Den hva sånn FØR kræsjet : Her er under demontering av ødelagte deler.. : Her er bilen under oppbygging : sånn ser den ut pr dags dato + krystall spredere, ny frontrute og dekor på siden... Alltså sånn Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoW1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Vakkert :) (du kan endre signaturen din nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamerkid Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Pen bil :D Siter -03 Audi A4 1,8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 fet den ble:D grattis:D Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypherus Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kult at du klarte å bygge den opp igjen da :p så jo rimelig herpa ut! Siter 1996 BMW 728i 1992 BMW 318is / Full Rieger (Stjålet) 1992 Golf GL (Solgt) 1986 Golf GTI (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Sleng opp bilder av kjerra med dragen på sia... Ble fett nok det ;) Er ikke stor fan av dekaler, men dragen var ok :dj Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Meget pen vogn :respect Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Sleng opp bilder av kjerra med dragen på sia... Ble fett nok det ;) Er ikke stor fan av dekaler, men dragen var ok :dj Skal ta et par bilder når jeg er på mo i rana.. på sommertreffet.. Dragen passer bra til interiøret, svart med blå drage på :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Skal ta et par bilder når jeg er på mo i rana.. på sommertreffet..Dragen passer bra til interiøret, svart med blå drage på :) Jeg er vanligvis ikke noe fan av slike eyelids nede på lykta, men dette synes jeg ble bra! Ble en helt ny bil med 97 fronten og hovedlysa + eyelids. Du kaller bilen for lowrider, hvor mye har du senket? Og med hva? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg er vanligvis ikke noe fan av slike eyelids nede på lykta, men dette synes jeg ble bra! Ble en helt ny bil med 97 fronten og hovedlysa + eyelids. Du kaller bilen for lowrider, hvor mye har du senket? Og med hva? hehe... som sagt så har jeg skiftet frontrute... så det står ikke lengre "lowrider", men den er senket som dem fleste bmw'er 60/40 Ja, synes det hva en stor forbedring med bare 97-grill'en.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hehe... som sagt så har jeg skiftet frontrute... så det står ikke lengre "lowrider", men den er senket som dem fleste bmw'er 60/40 Ja, synes det hva en stor forbedring med bare 97-grill'en.. Okey :) Jeg har senket 85/50 selv, og synes ikke min er lav nok ;) Ja, gjør seg mye med 97 grillen. Funderer litt på en slik en selv... Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Okey :)Jeg har senket 85/50 selv, og synes ikke min er lav nok ;) Ja, gjør seg mye med 97 grillen. Funderer litt på en slik en selv... 85/50 ? 85mm... hmmm... black and decker? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ser ut som en bra jobb! (uten å ha detaljstudert) Men er det virkelig nødvendig med en "Motorsport" banner i ruta? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ser ut som en bra jobb! (uten å ha detaljstudert) Men er det virkelig nødvendig med en "Motorsport" banner i ruta? hehe.. har ikke motorsport banner i frontruta nå.... har Schmeidmann.com i ruta.. bedre?;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 85/50 ? 85mm... hmmm... black and decker? Coilovers ;) Hvilke videre planer har du med bilen? Noen spesielle? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg