Gå til innhold

Gatebil On-tour til Trondheim denne helgen!

Ranger emnet


Gjest MrHenrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kjørte bra du da realace,kult å se noen som har bra bil å stiller opp på absolutt alt som er å stille på. Fint å se den noen andre plasser enn jobben din å da

 

Man får litt dårlig magefølelse etter å spinne ut 1 gir fra startflata..og jeg angrer at jeg ikke justerte opp helt for å se hvor rask tid jeg egentlig kunne nå. Justerte bort turbo'n på fredag merket jeg. Så jeg ladet bare 1.2 i 1.gir og 1.3 i 2 og 3.gir. Skulle egentlig lade 1.55 men det gjorde den kun i 4 og 5.gir dessverre.. Men for all del, gikk fort nok for d når jeg fikk tid til å gi gass før starten gikk :D

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får litt dårlig magefølelse etter å spinne ut 1 gir fra startflata..og jeg angrer at jeg ikke justerte opp helt for å se hvor rask tid jeg egentlig kunne nå. Justerte bort turbo'n på fredag merket jeg. Så jeg ladet bare 1.2 i 1.gir og 1.3 i 2 og 3.gir. Skulle egentlig lade 1.55 men det gjorde den kun i 4 og 5.gir dessverre.. Men for all del, gikk fort nok for d når jeg fikk tid til å gi gass før starten gikk :D

 

Hva ble sluttfarten da? Den pleier ikke bli så påvirket av spinning som tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg var i Trondheim i helga på Gatebil.no treffet og Amcar treffet.

Har noen bilder her.

 

På fredags-kvelden parkerte jeg pickupen i en av side-gatene til torget for å kikke litt rundt. Da jeg skulle hente bilen for å kjøre til hotellet, oppdaget jeg at noen har vært ute med en nøkkel (eller en skarp gjenstand) å laget ripe midt på bakskjermen min!! Ca 5 cm helt ned på stålet!

 

Hva får folk til å gjøre slik?? Dette er veldig skuffende, og jeg håper den personen som gjorde dette brenner godt i H#@9e/€e!! :fire:

 

Hvis noen såg dette, vennligst ta kontakt!

 

En annen negativ ting jeg også vil påpeke (uten å bli tatt for å være sær) er at da jeg cruisa igjennom Torget stoppa føreren av denne bilen:

 

trondheim05_169.jpg

 

2 cm fra meg og SVIDDE AV GUMMIN rett i fronten min! JÆVLA DUST!!!

En godt voksen mann.. helt utrolig

******************

**Scrape The Planet**

******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg var i Trondheim i helga på Gatebil.no treffet og Amcar treffet.

Har noen bilder her.

 

På fredags-kvelden parkerte jeg pickupen i en av side-gatene til torget for å kikke litt rundt. Da jeg skulle hente bilen for å kjøre til hotellet, oppdaget jeg at noen har vært ute med en nøkkel (eller en skarp gjenstand) å laget ripe midt på bakskjermen min!! Ca 5 cm helt ned på stålet!

 

Hva får folk til å gjøre slik?? Dette er veldig skuffende, og jeg håper den personen som gjorde dette brenner godt i H#@9e/€e!! :fire:

 

Hvis noen såg dette, vennligst ta kontakt!

 

En annen negativ ting jeg også vil påpeke (uten å bli tatt for å være sær) er at da jeg cruisa igjennom Torget stoppa føreren av denne bilen:

 

trondheim05_169.jpg

 

2 cm fra meg og SVIDDE AV GUMMIN rett i fronten min! JÆVLA DUST!!!

En godt voksen mann.. helt utrolig

Så bilen din på treffet på søndag, veldig fin bil du har. Utrolig at noen kan bare gå bort til en bil å ripe den opp! :deng

Men det var mye bra bilder du hadde fra helga.

Vet du om det var sjåføren av den røde Camaroen som mistet lappen som det er en tråd om her?

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker bukker nikker og neier!

 

Jeg vet ikke hvem som mista lappen, har hørt at det var føreren av en rød Camaro bare...Håper det var han! ;)

 

Tror ikke det var han...

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på treffet på søndag, veldig fin bil du har. Utrolig at noen kan bare gå bort til en bil å ripe den opp! :deng

Men det var mye bra bilder du hadde fra helga.

Vet du om det var sjåføren av den røde Camaroen som mistet lappen som det er en tråd om her?

 

Jeg vet hvem det var som mistet lappen lørdagsnatta. Kan bekrefte at det IKKE var han her som mistet lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår