Volvo240Turbo Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 skal sette b230 ft i bilen. Det har stått en forgasser motor i bilen. Har bensin pumpe og f lednings nettet fra 240. Hva trenger jeg da av ting: Motstander til lednningsnette hvilke? Besinrør/slanger hvor store? er det noe mere jeg har glemt?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 skal sette b230 ft i bilen. Det har stått en forgasser motor i bilen. Har bensin pumpe og f lednings nettet fra 240. Hva trenger jeg da av ting: Motstander til lednningsnette hvilke? Besinrør/slanger hvor store? er det noe mere jeg har glemt?? Martin 8 el. 10 mm slanger til bensin, retur og tilførsel. motstander til dysene er ikke sikkert du behøver, kommer an på om de er lav eller høy ohmige.. vanskelig å si nøyaktig hva du trenger med så få opplysninger om du har oljekjøler, ic, trykkrør osv osv :driving Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 det er f innsug fra 240. har ic å alt det der unntatt oljekjøler.. HVilke dyser trenger man motstand på?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 det er f innsug fra 240. har ic å alt det der unntatt oljekjøler.. HVilke dyser trenger man motstand på?? Martin tror du skal ha en motstand per dyse. var snakk om noen audi dyser du kan bruke isteden, men det er sikkert dyrere enn å kjøpe motstander. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ja det blir det. men hvor store skal motstandene være å hvor får jeg kjøpt de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ja det blir det. men hvor store skal motstandene være å hvor får jeg kjøpt de? det vet jeg ikke.. hør med volvo, teknisk avd. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 det vet jeg ikke..hør med volvo, teknisk avd. du trenger effektmotstand på 6,8ohm 25w fra http://www.elfa.se/no i serie med dysene Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg