soundlord Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Har kjøpt meg et 2 stk 6,5 kit.vil ha de inn i dørene på ein audi 80 1990 mod,noen som har fått til det?bilder?virker som det skal gå bra bak,men er ikke sikker.fram må man gjøre noen inngrep vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Tja, vi har jo denne , men da har du bare plass til ett sett 6,5", og du har to par hvis jeg forsto deg rett? ...eller du skulle kanskje ha det andre bak... Mye arbeid spart om du går for et ferdig panel som dette ihvertfall. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Tja, vi har jo denne , men da har du bare plass til ett sett 6,5", og du har to par hvis jeg forsto deg rett? ...eller du skulle kanskje ha det andre bak... Mye arbeid spart om du går for et ferdig panel som dette ihvertfall. jepp,men passer den 1990 modellen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Den passer til din bil ja, 4-dørs fra 1987-1993. Bildet er fra 1994-modellen, men utseende er tilnærmet likt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har montert slike sjøl og det fungerer upåklagelig. Anbefaler uansett å dempe dørene med Dynamat, BrownBread el.l. Har etpar bilder liggende her. Noen er uten relevans men det skjønner du sikkert, hehe :D Husk å forbore MDF'en i panelene og bruk skruer med store skiver for å få trykk på størst mulig flate. Blacktite fungerer forøvrig aldeles fint som fugemasse. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg